אלונה חוזרת? תקציב הפועל באר שבע צפוי לגדול בעונה הבאה

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

הבעלים חזרה לישיבות ההנהלה ומקבלת החלטות. גם השקעתה הפרטית צפויה לגדול. המועדון התבשר כי בריירו צפוי לקבל אזרחות ישראלית. תורג'מן דורש חוזה לשנתיים וחצי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תקציב הפועל באר שבע צפוי לגדול בעונה הבאה, כך מעריכים גורמים במועדון לאור ההכנסות משלב הבתים באירופה וכן מהמעורבות ההולכת וגוברת של אלונה ברקת בקבוצה. 

כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו כי לראשונה מאז שהודיעה על עזיבת המועדון, אלונה ברקת החליטה לעשות צעדים ראשונים כדי לבסס את חזרתה למערכת והיא בהחלט בדרך לשם. ברקת השתתפה בישיבת הנהלה שעסקה בין היתר בינואר ובעונה הבאה וגם צפויה להגדיל את מעורבותה בקבוצה מבחינה כלכלית. גם השבוע נערכה ישיבה באזור המרכז בה היא נכחה וההערכה היא שסכום ההשקעה שלה יגדל בכמה מיליוני שקלים.

תקציב שכר השחקנים עומד העונה על 23 מיליון שקל וההערכה היא שבעונה הבאה הוא ינוע בין 25-30 מיליון. גם ההעפלה לשלב הבתים וההכנסות של המועדון אמורות לסייע בכך. יש לציין כי באר שבע סיימה את שנת 2019 בגרעון ולכן חלק מהכסף שקיבלה אמור לאזן את ההוצאות העודפות בשנה זו. אגב, למעורבותה הגוברת של ברקת אין קשר לעזיבת איתי בן זאב, שהיה אמור לעזוב בכל מקרה בחודש מאי וממילא לא מעורב בענייני רכש.

אלונה ברקת | לירון מולדובן

לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר, במועדון היו רוצים לראות את אלון תורג'מן או שגיב יחזקאל מצטרפים בקרוב, אבל טרם הוגשה להם הצעה רשמית. הסיבה: כפי שפרסמנו, תורג'מן רוצה חוזה לשנתיים וחצי, מה שלא מקובל על ראשי המערכת, ואילו יחזקאל לא משוחרר מאשדוד וגם אם זה יקרה בית"ר ירושלים תקבל עדיפות לגביו.

ועוד בב"ש, לקבוצה הגיעו בשורות טובות שכן המועדון התבשר היום כי מחר צפוי הקשר מריאנו בריירו לקבל אזרחות ישראלית. הקבוצה קיבלה הבוקר הודעה ממשרד הפנים כי האזרחות תאושר אולם הדבר כרוך באישור של ההתאחדות לכדורגל. ההליך מול ההתאחדות ייעשה מחר כאשר מחזיקת הגביע תצטרך לאשר מולה את הטפסים שנשלחו מארגנטינה ומעידים על יהדותו.

גורם בהפועל באר שבע אישר: "ההערכה היא שמחר בריירו יוכר כישראלי". המשמעות היא פשוטה – הקבוצה של יוסי אבוקסיס תוכל להתחזק בשחקן זר נוסף. במועדון החליטו כי האופציה עליו תמומש רק בתום העונה. בנוסף, מיגל ויטור יחתום כנראה על חוזה לשנה אחת שיהיה מקוצץ ב-25 אחוז לעומת חוזהו המקורי, אלא אם המועדון יקצץ קולקטיבית בגלל ענייני קורונה, וזאת לאור "הפיכתו לישראלי" מבחינת המיסוי.

מריאנו בריירו | Eurasia Sport Images/Getty Images
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן. פערים במו"מ | מאור אלקסלסי

פורטוגלי נוסף שצפוי להישאר הוא ז'וסואה, שהבהיר לראשי המועדון כי ישמח להישאר בקבוצה. לקשר יוצע חוזה לשנתיים, ככל הנראה ללא סעיף שחרור. בבאר שבע החליטו כי לאחר סבב הפגישות עם השחקנים, גם אבוקסיס יוזמן לשיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי