רימון הלם הונח מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי

עומר אצילי בנתב"ג | לירון מולדובן

תקרית פשיעה חמורה הערב בחולון: רימון הונח מחוץ לבית הוריו של השחקן, יממה לאחר שאלמונים ריססו כתובות גרפיטי במקום. לא נרשמו נפגעים ואין נזק, המשטרה פתחה בחקירה. גורם בחיפה: "חייבים להפסיק את ההסתה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תקרית פשיעה חמורה הערב (שלישי). רימון הלם הונח הערב בפתח בית הוריו של שחקן הכדורגל עומר אצילי בחולון. חבלן המשטרה הגיע לזירה וסילק את הרימון. לא נרשמו נפגעים ואין נזק. חוקרי משטרה הגיעו למקום על מנת לגבות עדויות מהוריו של השחקן. מי שדיווחה על האירוע, היא אימו של השחקן שהבחינה ברימון. בשלב זה, לא ברורות נסיבות האירוע. החקירה בראשיתה. נבדקת האפשרות שמדובר באזהרה של אוהדים. אפשרות נוספת: חשד שאלמונים מנסים לסחוט כספים על רקע הפרשה, בינתיים, הרימון הועבר לזיהוי פלילי להמשך החקירה.

אצילי (27), עזב את אפואל ניקוסיה בשבוע שעבר ועבר הבוקר בדיקות רפואיות במכבי חיפה. בעונה שעברה, הפך לאחד השחקנים בשנויים במחלוקת בישראל לאחר 'פרשת הקטינות' שנחשפה, אך טרם התגלתה הסיבה לתקרית החמורה. לספורט1 נודע, כי אתמול ריססו אלמונים כתובות גרפיטי באזור בית הוריו של השחקן.

הכתובת הייתה על הקיר?

כתובות הגרפיטי מחוץ לביתו של הורי אצילי | פרטי
כתובת גרפיטי מחוץ לביתו של אצילי | פרטי
הגרפיטי בביתו של עומר אצילי | פרטי

גורם במכבי חיפה הגיב לאירוע המזעזע: "עומר ומשפחתו עוברים תקופה קשה מאד. ימים של אלימות לא פשוטה. חייבים להפסיק את ההסתה נגדו. לא נכנעים לאלימות וממשיכים הלאה". בחיפה גם משוכנעים שאין קשר לאוהדים של הקבוצה. נזכיר כי אמש, רימון הלם נזרק גם לעבר ביתו של אלי טביב.

כתובות נאצה רוססו נגד אצילי: "אשתך סלחה אנחנו לא"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי