איברהים אולאווין ינחת בישראל וצפוי לחתום, דין דוד לא יעזוב בינואר

איברהים אולאווין
איברהים אולאווין | טוויטר

שחקן ההתקפה הניגרי יגיע ארצה הלילה ויצטרף רשמית אם יעבור את הבדיקות הרפואיות, במועדון הוחלט לא לשחרר את החלוץ עד תום העונה. במקביל, כל החיוביים לקורונה במ.ס אשדוד החלימו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד יצאה לפגרת הסגר הכפויה עם ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב למרות שהייתה בסגל חסר במיוחד בשל הימצאותם של שחקנים רבים חיוביים לקורונה. למרות הכל, הקבוצה הרוויחה שלוש נקודות שסידרו לה את המקום השלישי, וכעת כל הנדבקים לנגיף החלימו ושבו לאימונים מלאים לקראת מכבי פתח תקווה בשבת לשמחת המאמן רן בן שמעון. אגב, גם עוזרו משה אוחיון החלים.

מלבד שובם של הנדבקים, גם שני זרים משמעותיים במיוחד שהיו פצועים יחזרו בשבת – טימותי אוואני ומוסא בגאיוקו. שניהם גם אמורים לפתוח בהרכב בשבת מול המלאבסים, כמו גם מונטרי קמאהני, גיל כהן ודין דוד, שנעדרו מהמשחק האחרון.

במהלך חלון ההעברות באשדוד רוצים לצרף שחקן זר ומי שינחת הלילה בארץ הוא איברהים אולאווין הניגרי שיחתום אם יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. השחקן בן ה-23 מסוגל לשחק במגוון תפקידים בחלק הקדמי. אשתקד הוא הבקיע שמונה שערי ליגה במדי ריינג'רס הניגרית. על מועמדותו להצטרף פורסם בספורט1. במקביל, במועדון דחו לסיום העונה עזיבה אפשרית של דין דוד, שמבוקש בישראל, וימתינו תחילת להצעות שיגיעו על החלוץ מאירופה.

דין דוד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי