שכטר יקבל החלטה אחרי מכבי חיפה, בלקמן יעזוב בסיום העונה

איתי שכטר , ניק בלקמן | אריאל שלום / דני מרון

החלוץ מצפה לדקות משחק מואן לוון ויקבל את ההחלטה בנוגע לעתידו רק אחרי משחק העונה. האנגלי לא מוכן להקשיב להצעות מליגת העל, ניקוליץ' חזר לאימונים, גלזר יחמיץ את נתניה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצל ההחלטה המסתמנת של הממשלה להחזיר את ליגת העל ביום שבת, במכבי תל אביב ממשיכים להתכונן כרגיל למשחק החוץ נגד מכבי נתניה ביום שבת, ומשחק העונה נגד מכבי חיפה ביום רביעי הבא בבלומפילד. לאחר שבוע סוער סביב איתי שכטר, נראה שסף הלחץ של החלוץ ירד, והוא אינו ממהר לעזוב את קריית שלום. שכטר ממתין לראות כמה דקות משחק יקבל, אם בכלל, בשני המשחקים הקרובים, ולאחר מכן יקבל החלטה.

כידוע החלוץ הוותיק נדחק לקצה הספסל העונה, ולאור העובדה שחוזהו מסתיים בסיום העונה, שכטר לא רוצה להמשיך 'לבזבז' את העונות האחרונות בקריירה שלו בחימום הספסל. סוכנו, אבי נמני, ומקורביו המליצו לו לעזוב, אך החלוץ, שזוכה לחיזורים ממכבי נתניה ובית"ר ירושלים, מאמין כי עדיין ביכולתו לשנות את המצב, ומקווה לעשות את זה לפני סגירת חלון ההעברות.

עוד בחלון ההעברות של הצהובים: ניק בלקמן, שגם כן מסיים את החוזה בסיום העונה, זכה למספר פניות מקבוצות בליגת העל, ביניהם היריבה העירונית, הפועל תל אביב, אך דחה את האפשרות לעזוב למועדון אחר בישראל העונה ויבחן את האפשרויות העומדות בפניו רק בתום החוזה, כשגם חזרה לאירופה נמצאת על הפרק. בדומה לשכטר, קברניטי המועדון כרגע נוטים לא להאריך את חוזהו של החלוץ. בצוות המקצועי עדיין מתלבטים בכל הנוגע להשאלת מתן חוזז, שזקוק נואשות לדקות משחק. במועדון עדיין פועלים להתחזק בשחקן התקפה עד תום החלון, לאחר החזרתו של ג'ראלדש.

בלקמן. יסיים את העונה בקריית שלום | MJ Segovia / Europa Press Sports via Getty Images

בנושא אחר, הקשר הסרבי, אורוש ניקוליץ', חזר מבלגדר השבוע לאחד טיפולים ארוכים בביתו שבבלגרד, ומקיים אימונים אישיים ללא חבריו במתחם האימונים של הקבוצה. ההחלטה על שובו לאימונים רגילים תתקבל ע"י הצוות הרפואי של המועדון ביחד עם מאמן הקבוצה לאחר שיבחנו את מצבו לעומק. גורמים בצוות הרפואי של מכבי תל אביב הגדירו בעבר את פציעתו של ניקוליץ' כאחת המורכבות שראו בקריירה, והקשר, שהצטרף בחלון ההעברות של ינואר ב-2019, רשם רק שתי הופעות במדים הצהובים.

שחקן העונה שעברה, דן גלזר, מתאושש מהפציעה בשרירי הבטן ועורך אימוני כושר וריצה, עדיין בנפרד מחבריו. ככל הנראה, הגרזן של ואן לוון יחמיץ את המשחק נגד מכבי נתניה והצוות המקצועי עושה מאמצים גדולים להכשירו למשחק העונה. מאור קנדיל חזר להתאמן כרגיל ונראה בכושר מצוין באימונים.

אורוש ניקוליץ'
ניקוליץ'. חוזר בהדרגה | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי