א.א.ק אתונה הציעה לקונטה לחתום על חוזה החל מהקיץ

אנטואן קונטה | מאור אלקסלסי

לאחר חשיפת ספורט1, לפיה המגן רוצה לעזוב מיידית את בית"ר, במועדון לא מתכוונים לשחררו בחינם. היוונים מציעים לו לחתום מיד לאחר המשפט ולעבור בקיץ. וגם: כיצד עלתה האופציה להשארת ורדסקה בקבוצה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חשיפת ספורט1, לפיה אנטואן קונטה עזב את ישראל ולא מתכוון לשוב לבית"ר ירושלים, מעוררת עניין רב הערב (רביעי) בבירה. בסביבתו של השחקן טוענים כי בעקבות משפטו שייפתח ב-26 בחודש, הוא דורש לעבור לקבוצה אחרת תמורת שחרור בחינם או לחכות לקיץ ולעבור ללא תמורה.

בנוסף, קונטה מבקש לקבל בחזרה את כספי הביטוח שהורדו מחשבונו. פרשת הביטוח, שנחשפה כאן, הובילה לכך שבית"ר ירושלים קיצצה 200 אלף שקל ממשכורתו של המגן, זאת לאחר שקיבל אותם בטעות לחשבונו. השחקן עצמו טוען כי הוא מתכוון לחזור לישראל בימים הקרובים, אך דורש להשיב את הכספים אליו. "קונטה חוצפן, לא יקבל שקל מהכספים האלה. הוכנסו לחשבון כספים שלא שייכים לו", אמרו בבירה.

לספורט1 נודע כי א.א.ק אתונה פנתה לצרפתי והציעה לו לחתום לאחר תום החלון על חוזה לקיץ הקרוב, זאת משום שהיא לא תצטרך לשלם דמי מעבר. קונטה עצמו מרוויח 250 אלף יורו בברושלים וא.א.ק מציעה לו חוזה דומה כשהחתימה תתבצע מיד לאחר המשפט. במועדון מאשרים כי דיוגו ורדסקה ביקש להישאר והבעלים משה חוגג צריך לשקול את האפשרות הזאת. "זה יכול לקרות אם קונטה יעזוב", אמרו בבירה.

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי