אטוולד: "שכטר? שחקנים משתמשים בשם של מכבי נתניה"

איתי שכטר מאוכזב | דני מרון

מאמן היהלומים דיבר לקראת מכבי ת"א בשבת, התייחס למועמדות של חלוץ האלופה והחמיא למלדה שעבר לגנט: "יאותגר בבלגיה יותר מאשר כאן איתי". כהן ואברהם צפויים לפתוח בהרכב, גנדלמן התאמן בצורה מלאה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה לפגרת הסגר כפויה במצב רוח טוב אחרי ניצחון 0:1 על בני סכנין, אשר הוריד מעט את מפלס הלחץ במועדון. מחר (שבת) הקבוצה תחזור לליגת העל עם התמודדות קשה במיוחד, כאשר היא תארח את מכבי תל אביב. וזה לא יהיה פשוט, מכיוון שלפחות בכל הקשור לסגל, מצבו של המאמן ריימונד אטוולד לא אופטימלי.

לאמק בנדה סובל מקרע ברצועות הקרסול וייעדר בתקופה הקרובה, כשגם יונס מלדה כמובן כבר לא מהווה חלק מהסגל לאחר שנמכר לגנט. הבשורות היותר טובות מגיעות מכיוונם של אביב אברהם ומתן גנדלמן: הראשון, שלא חש בטוב וערך בדיקת קורונה שיצאה שלילית, שב אתמול להתאמן וצפוי לפתוח בהרכב. גם השחקן הצעיר שספג מכה ברגלו נבדק והתאמן בצורה מלאה. מלבדם, גם הקפטן אלמוג כהן אמור לשוב ל-11 לאחר שלא שיחק מאז המשחק מול מכבי פתח תקווה לפני כחודש וחצי.

אטוולד דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול מכבי ת"א והתייחס לתקופה האחרונה: "כמובן שהיינו צריכים לקחת יותר מהמשחקים האחרונים, במיוחד לאור כמות המצבים אליה הגענו. אני משוכנע שאם נמשיך להגיע לאותה כמות מצבים, נדע לסיים אותם ונשתפר בחלק ההגנתי, נוכל להסתכל קדימה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

חוסר הניסיון בסגל: "הסגל הצעיר הוא עובדה ואין מה להסתיר את זה. כולם חשבו שעם סגל כזה צעיר נהיה בתחתית הטבלה, ואנחנו לא שם. אנחנו עובדים עם מה שיש לנו, והאמת שזה כיף ומספק לראות את החבר'ה הצעירים משתפרים מיום ליום. אנחנו מחפשים ניסיון, אבל לא רק".

מכירת מלדה: "יונס השתפר הרבה וכבש לא מעט שערים. בלגיה מדינה נהדרת לשחק בה והוא יאותגר בה יותר מאשר פה איתי. אני ממש שמח בשבילו".

מועמדותו של איתי שכטר, שפורסמה כאן: "הרבה שחקנים ישתמשו בשם מכבי נתניה על מנת להציג עצמם בשוק ההעברות, כנראה שזה עושה אותנו מועדון מעניין. לא אגיב או אתייחס לשחקנים שלא שלי, זה לא מכובד".

יונס מלדה | גנט, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי