"מלכת האופי": במכבי פתח תקווה הציבו מטרה חדשה לעונה

לאחר ה-1:2 ע הפועל חיפה בדקה ה-90, במלאבס מפנטזים על מקום באירופה ומסבירים את ספסולו של בריבו: "לא כשיר ל-90 דקות". החלוץ שטרם האריך חוזה: "לא חושב קדימה". וגם: הסיבות להשארת ארויו והחתמת אבוחצירה

(גודל טקסט)

שמישהו ינסה לעצור את מכבי פתח תקווה. דווקא כשהיה נדמה שהקבוצה של גיא לוזון נמצאת במשבר, היא חזרה מפגרת הסגר הכפויה עם שש נקודות רצופות ובעיקר הרבה אופי, כשאמש (שלישי) היא רשמה 1:2 על הפועל חיפה, מהפך שני ברציפות וניצחון שני בתוך ארבעה ימים בדקה ה-90, כל זאת מרגלו של ליאל עבדה, אשר העניק לקבוצה שלו ניצחון רביעי ברצף שמושג בדקה ה-90!.

"מלכת האופי". כך כינו במועדון את הקבוצה הנוכחית לאחר המשחק, כאשר החזרה לכושר, יצרה גם בשורות המועדון מעין מטרה חדשה: "לקחת אליפות אנחנו לא ניקח, אבל עכשיו המטרה היא אירופה. לנסות להשתחל למקומות הללו" אמרו בקרב המלאבסים.

עבדה כאמור, שוב הוכיח כמה הוא קריטי לקבוצה, לאחר שהוא שוב הכריע את ההתמודדות ולמרות שהסיכויים שיעזוב כעת הפכו לנמוכים, בפ"ת לא מכחישים שהחזרה לכושר יכולה ליצור הפתעות ברגע האחרון. מלבד הכישרון הצעיר, אי אפשר להתעלם מתאי בריבו. החלוץ כבש אתמול את שערו החמישי העונה (הרביעי כמחליף שרובם שערי הכרעה) וכל זאת לאחר שלא התאמן בצורה סדירה בשבועיים האחרונים עקב כאבים במפשעה.

שמחה גדולה במכבי פ"ת. "מלכת האופי" | מאור אלקסלסי

כפי שכבר פרסמנו, בפ"ת הציעו לבריבו חוזה חדש, אך כרגע השחקן משהה את החתימה, כשבפ"ת שללו את העובדה שהוא אינו משובץ ב-11 הפותחים בשל העובדה שאינו מאריך חוזה: "תאי לא כשיר מבחינה גופנית ל-90 דקות וזאת הסיבה שהוא משתלב מהספסל".

בריבו עצמו ניסה בסיום להנמיך את הלהבות: "אם יש משהו טוב להגיד על גיא מלבד זה שהוא מאמן טוב, זה שאין אצלו שמות או כמה אתה מרוויח. מי שטוב לפי דעתו ישחק. לכן אני יודע שההחלטה היא נקייה. אני שמח שהוא נותן לי לשחק, כי כמו שהוא נותן לי לשחק הוא יכול שלא ואני מעדיף להסתכל על זה ככה".

עתידו: "אני מקווה להמשיך ככה. אני לא חושב קדימה. אני מעדיף להסתכל כאן ועכשיו כי אם אחשוב יותר מדי לא אתן כאן ועכשיו. אני כרגע במכבי פ"ת וטוב לי ואני מקווה להמשיך לתת תוצאות".

בפ"ת המשיכו להתפאר בשחקני הבית ששוב הביאו את המפנה במהלך משולש: "איזה כיף שיש ילדים. לראות את תאי בריבו שנתון 1998, ליאל עבדה שנתון 2001 ודניאל גולאני שנתון 2003 מביאים את הניצחון במהלך האחרון זו הגאווה האמיתית".

בריבו עם גולאני. "זו הגאווה האמיתית" | מאור אלקסלסי

בפ"ת השהו מעט את נושא הרכש ומודעים לעובדה שבשל סגירת נתב"ג בשבועיים הקרובים יהיה כמעט בלתי אפשרי להצליח להנחית חלוץ זר, כשמועמד רציני כרגע בכל אופן לא נמצא על הפרק. זאת הסיבה גם, שעבדיאל ארויו, שכבר קיבל הודעת שחרור, נשאר בינתיים.

הפנמי, שלא מצא קבוצה, קיבל הזדמנות מחודשת להוכיח את יכולתו כשבפ"ת הסבירו שגם העובדה שחברו לנבחרת הפנמית, ארמנדו קופר, הצטרף לקבוצה, מהווה שיקול בנושא כשבמלאבס מאמינים שהדבר יוכל לתרום להתאקלמות טובה יותר.

במקביל וגם לאור הקושי לצרף זרים, מי שצפוי לחתום עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת הוא החלוץ יואל אבוחצירה, שכפי שפרסמנו בשבוע שעבר הגיע להתרשמות והרשים את המאמן גיא לוזון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי