אלונה ברקת החליטה: התקציב יגדל משמעותית בעונה הבאה

חזרת הבעלים לקדמת הבמה תוביל לשינוי: רשת הביטחון תבוטל ושכר השחקנים יחצה את רף 30 מיליון השקלים, אלחמיד ומיכה על הכוונת לקיץ ואפילו בן שהר הוזכר. וגם: המועמדים המובילים לעמדת המאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פחות מיומיים לאחר העזיבה הדרמטית של יוסי אבוקסיס, שהמגעים החשאיים בינו לבין בני יהודה נחשפו בספורט1, וערב המשחק נגד מכבי תל אביב, בהפועל באר שבע לא מפסיקים לעסוק בנושא ההתנהלות שהובילה להתפטרות המאמן.

במועדון לא אהבו את הביקורת של אבוקסיס ואברמוב וטענו כי "זכותה של אלונה לקבל החלטה שהוא לא ממשיך, כמו שזכותו לקום וללכת. כל אחד עשה את השיקולים שלו. לא ברור מה יוסי רוצה. אנשים שוכחים שהיו מאמנים שהלכו הביתה גם כשהקבוצה התמודדה על האליפות. שישאל את אלי גוטמן". במועדון טוענים כי השיחות עם אברמוב החלו עוד ביום חמישי, מה שנתן רוח גבית למאמן לעשות את הצעד. אבוקסיס מסר בתגובה: "לא סגרתי שום דבר לפני שהתפטרתי מבאר שבע. גיששו אצלי, זה נכון, אבל החלטתי לעזוב רק אחרי שהבנתי שדיברו עם מאמנים אחרים".

כך או כך, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שתי החלטות כבר התקבלו: הראשונה – ברקת תגדיל את התקציב בעונה הבאה. הבעלים כבר הודיעה על כך אתמול בשיחות פנימיות לאחר שחזרה רשמית למועדון. השניה – אסי רחמים יעזוב. גורמים במועדון סיפרו כי מאז אתמול מופעל לחץ אדיר על המנכ"ל להישאר, אך הוא הבהיר למקורביו כי "ההחלטה היא סופית. כשאלונה חזרה ויש מי שינהל את המועדון אני יכול לפנות את הבמה בידיעה שהכל נשאר יציב". 

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

לגבי נושא התקציב, ברקת החליטה לבטל את הזרמת רשת הביטחון בסך חמישה מיליון שקלים ולייצר תקציב גבוה יותר. בין היתר, במועדון לא פוסלים אפשרות להחזיר את בן שהר בקיץ אם לא ימשיך בקפריסין ומכוונים גם להחזרת חאתם עבד אלחמיד ואפילו שמו של דור מיכה עלה בהקשר של הקיץ. תקציב שכר השחקנים, כך על פי ההערכות, יהיה גבוה מ-30 מיליון שקלים. העונה, התקציב הראשוני שהוגש לבקרה עמד על 23 בלבד.

לגבי המאמן, טרם התקבלה החלטה. בנוסף למרקו בלבול (ברקת הציעה לו להצטרף לעונה וחצי), שרון מימר ורוני לוי, גם אופיר חיים וניסו אביטן הוצעו אתמול. ברקת בדקה אפשרות לפיה הצמד מאור מליקסון ואליניב ברדה ימשיך כצוות זמני עד שיוחלט לגבי מאמן קבוע, אך ברדה הבהיר כי לאור מצבו הרפואי הוא יעזוב את התפקיד לאחר המשחק היום. ההחלטה לגבי המאמן תתקבל ככל הנראה לאחר המשחק.

ברדה. לא ימשיך לאמן את הקבוצה אחרי היום | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי