בבאר שבע אישרו: רוסה ואולה ג'ון מועמדים. ברקת רוצה את אלחמיד

במועדון נדהמו מענשו של ז'וסואה אחרי הסערה בבית הדין. אולה ג'ון, שרשם הופעה בנבחרת הולנד, מועמד לצד הברזילאי מהאמירויות. מליקסון יעמוד על הקווים נגד כפר סבא, הבעלים רוצה את מגן סלטיק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע נדהמו מפסק הדין של הדיין נעם ליובין, שהחליט להרחיק את ז'וסואה מארבעה משחקים על תנועת היריקה שביצע לעבר אבי ריקן. אתמול התחוללה דרמה בבית הדין כאשר אבי ריקן הגיע אליו וספג ביקורת ("פרובוקטור, גרמת גם להרחקת אוגו לארבעה משחקים").

כזכור, מיד לאחר הדיון אמש פרסמנו כי תקרית נוספת התרחשה בבית הדין, כאשר התובע עו"ד ניר רשף פנה לז'וסואה ושאל אותו: "מדוע הסתרת את הפה שלך עם היד?". ז'וסואה רתח והגיב: "בסך הכל ניגבתי את הזיעה שלי". רשף ענה: "אבל מנגבים את הזיעה מלמעלה". ז'וסואה הטיח בחזרה: "אל תגיד לי איך לנגב את הזיעה שלי".

צפו באירוע היריקה בין ז'וסואה וריקן

בינתיים, במועדון ממשיכים להתעסק ברכש. אחרי ששלשום פורסם כאן לראשונה על כך ששחקן הכנף הברזילאי פארלי רוסה (27) הוצע למועדון, במועדון מתלבטים אם לצרף אותו מיידית אחרי עונה לא טובה שעבר באמירויות, בעיקר משום שסבורים שמדובר בשחקן מוכשר מאוד. אליניב ברדה וגם הסקאוט דודו עזריה המליצו להחתימו, אך קיימים שני שמות נוספים בקנה. 

אחד מהם הוא אולה ג'ון, שחקן כנף שהוזכר לאחרונה כמועמד למכבי תל אביב. יש לו חוזה עד תום העונה בואלבייק מהליגה הבכירה בהולנד ובעבר שיחק בבנפיקה, המבורג, רידינג ודפורטיבו לה קורוניה. ג'ון (28), הבקיע העונה שער ליגה אחד ב-12 הופעות. בקיץ האחרון הוא הצטרף בהעברת חופשית מוויטוריה דה גימארייש הפורטוגלית, במדיה הוא רשם בשנתיים האחרונות 42 הופעות במסגרת הליגה והבקיע שער אחד.

פארלי רוסה | הטוויטר הרשמי של אטרומיטוס
אולה ג'ון
אולה ג'ון | Soccrates Images / Contributor

במקביל, אלונה ברקת עדיין מתעקשת לצרף את חאתם עבד אלחמיד עכשיו. במועדון פנו שוב לסוכנו דודו דהאן כדי שיבדוק אפשרות להצטרף בשבוע האחרון של ההעברות. לאחר צירוף קשר כנף, במועדון יחליטו אם להתחזק גם בחלוץ זר. בשלב זה, הוחלט להקפיא את ההחלטה לשחרר את ג'ונתן אגודלו מאחר ומי שביקש לשחררו היה המאמן הקודם, יוסי אבוקסיס. גם ג'ואל אבו חנא, אביב סולומון ושגיב יחזקאל ברשימות, אך נראה כי מעבר יתאפשר רק בקיץ.

בנוסף, במועדון עשויים להשתחרר מחוזהו של שיר צדק. כפי שפורסם בספורט1, הבלם מחוזר בנתניה ובהפועל תל אביב, כשבמועדון רצו לשחררו לאחר הגעת בלם. יחד עם זאת, לאחר אזרוחו של מריאנו בריירו במועדון החליטו להסית אותו לעמדת הבלם ולהתחזק בקשר, מה שסלל את הדרך של צדק החוצה.

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

בעקבות הרחקת אליניב ברדה, מאור מליקסון צפוי לאמן במשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא, כשבמועדון עשויים לצוות אליו אדם נוסף בעל תעודת פרו. ייתכן ושרון אביטן יקבל את המשימה. ברדה, אגב, הבהיר אתמול למועדון כי בשלב זה לא ירצה לאמן באופן קבוע. כוכב העבר, שמונה למאמן זמני, יישב ביציע במשחק הקרוב. יחד עם זאת, בבאר שבע הבהירו ש"הכל אפשרי ואם ברדה יודיע היום שהוא מתחרט, הוא יוכל לאמן עד סוף העונה". כזכור, התכנון של ברקת הוא למנות מאמן עד סוף העונה ואז את רן בן שמעון או מאמן זר.

אליניב ברדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי