עוואד לא ישחק מול בית"ר, עשוי לערוך בכורה מחודשת בגביע

החלוץ ששב מהשאלה בלך פוזנן הפולנית ייכנס לבידוד ולא יעמוד לרשות מכבי חיפה ביום שני. דריכות שיא לקראת הדרבי: "שחקנים שרוצים לזכות באליפות צריכים לדעת להתמודד עם הלחץ". שרי עדיין בספק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות גדולה מאוד במכבי חיפה לקראת הדרבי הקריטי מול הפועל חיפה הערב (רביעי ב-20:45). מעבר ליוקרה העירונית, בצד הירוק של הכרמל רוצים להחזיר את השקט אחרי שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים ומבינים שמעידה נוספת עלולה להוביל לאיבוד המקום הראשון לטובת מכבי תל אביב.

בחיפה מדברים בימים האחרונים לא מעט על הפן המנטלי, כשמכבי תל אביב תסיים את המשחק מול הפועל חדרה כחצי שעה לפני הדרבי החיפאי והמשמעות היא שניצחון של האלופה והיא תעפיל זמנית לפסגה. "לחץ זה חלק מהכדורגל ושחקנים שרוצים לזכות באליפות צריכים לדעת להתמודד איתו", הבהירו בכרמל.

הירוקים עומדים בפני מבחן מקצועי, כשמלך השערים ניקיטה רוקאביצה ייעדר והכוכב הגדול השני, צ'רון שרי, נמצא בספק. כזכור, ההולנדי נפגע אתמול בשריר התאומים, נטש את האימון המסכם והוא יעבור מבחן כשירות שרק לאחריו יוחלט האם הוא ייכלל בסגל של ברק בכר, כשבמועדון לא מתכוונים לסכן את השחק.

צ'רון שרי, חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

בהיעדרו של רוקאביצה ואולי גם של שרי, במועדון מצפים מעומר אצילי וגודסוואי דוניו להתעלות הערב, כשגם על כתפיו של דולב חזיזה יהיה לא מעט לחץ. "אין לנו את הלוקסוס לאבד יותר נקודות וזה לא משנה מי כשיר לשחק ומי לא. יש לנו סגל מספיק טוב כדי לנצח את המשחק מול הפועל חיפה", אמרו במועדון.

ומה קורה בגזרת מוחמד עוואד? כפי שפורסם לראשונה אתמול בספורט1, החלוץ יסיים את השאלתו בלך פוזנן וישוב למכבי חיפה. המועדון הפולני אישר לחלוץ להשתחרר מחוזהו והירוקים מחפשים לו טיסה על מנת להחזירו במהרה לישראל ולהכניסו לבידוד וזאת בהתאם לדרישות מנהלת הליגה ומשרד הבריאות.

בעקבות הבידוד, עוואד לא יוכל לשחק במשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים והוא צפוי להיכלל בסגל ואולי אף לערוך בכורה בגביע נגד הפועל אום אל פאחם. בסך הכל רשם עוואד העונה 18 הופעות ליגה במדי לך פוזנן והבקיע שני שערים, כך שהוא נמצא בכושר משחק ויוכל להיכנס לנעליו של רוקאביצה במידת הצורך.

רמי גרשון, מוחמד עוואד
רמי גרשון, מוחמד עוואד | אודי ציטיאט

במועדון מאמינים כי עוואד יוכל לתרום לא מעט מבחינה התקפית ולהוסיף מימד אחר. כידוע, החלוץ מוערך מאוד על ידי בכר, עמו הוא נפגש לפני המעבר לפולין. גורם במועדון: "ברק רצה שהוא יישאר, הוא מאוד מעריך אותו. עכשיו זה הזמן של מוחמד להוכיח את עצמו ולעזור לנו לזכות באליפות".

מי שצפוי לעזוב את הוא איהאב אבו אלשיך, שמעורר עניין אצל מספר קבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית. הסיבה: בכרמל רוצים שהשחקן ישתפשף ויזכה ליותר דקות באשר לרמי גרשון, במועדון ניסו להיפרד מהבלם שלא רשם אף הופעה העונה ומכבי פ"ת התעניינה, אולם שכרו הגבוה צפוי להשאירו בכרמל עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי