כפי שפורסם לראשונה בספורט1: רוסה ואלחמיד חתמו בב"ש

חאתם עבד אלחמיד | הפועל באר שבע, רשמי

שחקן ההגנה שב לבירת הנגב בחוזה לשלוש עונות וחצי: "התגעגעתי לעיר ולקהל". ברקת: "חאתם הפך לחלק בלתי נפרד מהקבוצה". שחקן הכנף הברזילאי חתם לעונה וחצי: "מודה לצוות המקצועי על התמיכה בי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שנחתו אתמול (שלישי) בשעות הלילה בישראל, הערב גם הגיעה החתימה הרשמית של חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה בהפועל באר שבע. מגן סלטיק לשעבר, שעל צירופו פורסם לראשונה בספורט1, חזר לבירת הנגב בחוזה לשלוש שנים וחצי.

"מאושר לחזור לקדנציה השנייה שלי במועדון" אמר אלחמיד לאחר החתימה. "התגעגעתי לעיר, לאווירה, לאנשי המועדון ובעיקר לקהל הענק שלנו. אני מודע לציפיות ממני ואעשה הכול על מנת להחזיר על המגרש".

בעלי המועדון אלונה ברקת הוסיפה: "בשתי העונות שחאתם שיחק כאן, הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה, בנוסף לחיבור עם העיר והמועדון. אני מברכת את חאתם על חזרתו אלינו ואין לי ספק שהוא יעזור לנו לעמוד ביעדים הניצבים לפנינו".

בשתי העונות שלו במדי אלופת סקוטלנד, אלחמיד רשם 30 הופעות בסלטיק, בהן הצליח גם לבשל שבעה שערים. מבחינת ארון התארים שלו, המגן/בלם זכה עם באליפות הפרמיירליג הסקוטית כאשר סיים עם קבוצתו במקום הראשון, מרחק של 13 נקודות מהירבה הגדולה ריינג'רס.

מבחינת החיזוק בהתקפה, רוסה בן ה-27, שעל הסיכום שלו בב"ש פורסם לראשונה בספורט1, רשם העונה 13 הופעות במדי אל פוג'ירה מאיחוד האמירויות וכבש שלושה שערים. "שמח לחתום במועדון ומודה לצוות המקצועי על התמיכה בי. אני מחכה בקוצר רוח להצטרף לאימונים" אמר רוסה לאחר החתימה.

"שמעתי וראיתי סרטונים של הקהל ואני מקווה מאוד שבקרוב אזכה לשחק באצטדיון הביתי יחד אתכם". ברקת הוסיפה: "אנחנו שמחים לצרף את פארליי למועדון. אני בטוחה שהוא יתרום לנו רבות וישתלב היטב בקבוצה".

רוסה. הצטרף לעונה וחצי | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי