"יש סיכום בעל פה עם נציגי דור פרץ, מבחינת מכבי ת"א זה מחייב"

חוזהו של הקשר יסתיים בתום העונה והוא יוכול לעזוב ללא תמורה, אלא שבקריית שלום מתייחסים לסיכום בעל פה ממעמד החתימה הקודם כעל הסכם מחייב ובטוחים שבקרוב תתבצע חתימה על חוזה חדש ומשודרג. לכל הפרטים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ הפך לאחד השחקנים הכי חשובים של מכבי תל אביב בשלוש השנים האחרונות, בוודאי שגם לאחד ממנהיגיה. העונה הקשר הוא גם אחד הקפטנים של המועדון יחד עם שרן ייני, אבל למרות כל זאת חוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית. כידוע, במועדון פועלים בשבועות האחרונים כדי לסיים את הסאגה בהקדם ולהאריך את ההתקשרות בחוזה ארוך טווח, אולם לא חוששים מעזיבה שלו בתום העונה.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 בתחילת החודש, במכבי תל אביב האיצו את השיחות להארכת חוזהו של פרץ ובקרוב צפויה גם להתקיים פגישה בין הצדדים כדי לדון בהצעה החדשה והמשודרגת שהגישה מכבי תל אביב, אבל כעת לספורט1 נודע שבמכבי תל אביב משוכנעים שהקשר יישאר לפחות עונה נוספת ולא יעזוב מבלי שתתקבל עבורו תמורה.

פרץ חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים בקיץ 2017 והקבוצה מימשה אופציה כדי להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת, אבל לספורט1 נודע כעת כי קיים סיכום בעל פה בין ראשי מכבי תל אביב לנציגיו של דור פרץ עוד ממעמד החתימה הקודם, כך על פי גורמים בסביבת הקבוצה. "כחלק מאותו סיכום בעל פה, בתמורה לכך שלא יהיה סעיף שחרור בחוזהו של פרץ והוא יקבל את ברכת הדרך אם תגיע הצעה אטרקטיבית מקבוצה שאליה ירצה לעבור, הקבוצה תוכל להשאירו גם לעונה חמישית", אמר גורם בסביבת המועדון והשחקנים.

דור פרץ חוגג | דני מרון

במכבי תל אביב וגם בסביבת הקשר זוכרים ומכירים את אותו סיכום בעל פה ובקריית שלום מתייחסים לאותו סיכום בעל פה כעל סיכום תקף ומחייב, כך שלא צפויים קשיים במו"מ שיבטיח את הישארותו של פרץ בחוזה למספר שנים תוך הבטחה שהוא יזכה לעבור לחו"ל אם תתקבל הצעה שתרצה את כל הצדדים.

במכבי ת"א מבהירים כי כל הנושא הכספי במו"מ מול פרץ ושאר שחקנים מועבר בסופו של דבר לאישורם של הבעלים מיץ' גולדהאר ויד ימינו ג'ק אנגלידיס שיקבעו את גובה החוזה ואורכו. דור פרץ הצהיר לא אחת על כך שהוא רואה במכבי תל אביב כמועדון בו הוא רואה את עצמו גם בשנים הבאות, אבל הצעה אטרקטיבית מאירופה כאמור עשויה לשנות את התמונה. נכון לכתיבת שורות אלה, לפרץ אין הצעה ממשית בכיר והוא ממתין להתפתחויות, כשנטען כבר כי הוא תחת מעקב של קבוצות מרוסיה, בלגיה ואוקראינה.

במכבי תל אביב מאמינים כי פרץ יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש ומאמינים כי לא תחזור על עצמה פרשה דומה לזו שהייתה עם מואנס דאבור, אז עזב החלוץ בחלון ינואר תמורת כ-250 אלף דולר בלבד לאור העובדה שחוזהו היה חודשים לפני סיומו.

דור פרץ | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי