אביאל זרגרי חתם לחמש שנים בבית"ר ירושלים: "כאן הבית שלי"

הקשר שעבר את כל מחלקות הנוער במועדון זכה לשדרוג: "מהווה כעת מודל וחלום ממשי לכל ילד במחלקה שלנו", בירך הבעלים משה חוגג. גם עידן ורד צפוי בקרוב לחתום על הארכת חוזהו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אביאל זרגרי הפך בשבועות האחרונים לאחת ההפתעות הנעימות ביותר של בית"ר ירושלים ובחודשים האחרונים הפך לשחקן קבוע בהרכב של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. כעת, הקשר בן ה-18, שעבר בכל מחלקות הנוער של המועדון, זכה לקרדיט על יכולתו וחתם על חוזה חדש ומשודרג לחמש השנים הבאות.

"יש רגעים בחיים שאתה יודע שתנצור לנצח, ואין ספק שהחתימה הזאת היא דבר משמעותי מאוד עבורי", אמר זרגרי לאחר החתימה. לאורך כל הדרך היה לי ולמשפחתי ברור שנעשה הכל כדי להישאר כאן, בבית"ר, בבית שלי, ושאמשיך לצמוח כמה שיותר. היו תקופות קשות ומאתגרות, ובטוח שיהיו עוד בעתיד, אבל תמיד אתן את הכל בשביל המועדון שלי".

בעלי הקבוצה, משה חוגג, אמר לאחר החתימה: "אביאל הוא התגשמות החלום הבית"רי. שחקן שגדל מהילדים, אוהד הקבוצה, ילד נפלא שמבין את המשמעות של עבודה קשה, רציני, שאפתן וצנוע. זרגרי מהווה כעת מודל וחלום ממשי לכל ילד במחלקה הצעירה שלנו, שאם תעבדו חזק, קשה וטוב, הכל אפשרי. אנחנו צופים לו עתיד מזהיר וכעת הוא ימשיך להיות שחקן מוביל ומשמעותי במועדון שנים ארוכות קדימה".

זרגרי. עבר את כל מחלקות הנוער בבית"ר | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי
אבי נמני, אביאל זרגרי, משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

וגם היה משחק אתמול (רביעי) וסיומו הוכיח עד כמה בית"ר ירושלים הייתה זקוקה לניצחון. החגיגות של השחקנים והחיוך ששחררו משה חוגג ואלי אוחנה ביציע, הגיעו אחרי יממה של חששות. "ידענו שאם פתח תקווה תנצח, אנחנו כנראה מחוץ לתמונת הפלייאוף. הניצחון הזה היה חשוב מאוד, הוא משאיר אותנו חזק בתמונה", אמרו בבית"ר, שם כבר לא זוכרים את המטרות שהציב משה חוגג בתחילת העונה.

משהו יוצא דופן התרחש בקבוצה מהבירה מבחינת האווירה אתמול. על הספסל, לקראת הסיום, מרקו יאנקוביץ' לא הפסיק לחלק הוראות ולעודד את השחקנים. ירדן שועה, שלפני המשחק סוכם כי יקבל מנוחה, פתח בהרכב ובישל את השער לעידן ורד. אפילו המגנים, שי קונסטנטין ואורן ביטון, נראו אתמול מרוכזים מתמיד. "זה היה משחק של הקרבה וזה לא פחות חשוב מכדורגל גדול", אמרו אתמול בבירה. "נעלה ביום ראשון למשחק מול באר שבע כדי לנצח. אם זה יקרה, הפער יצטמק משמעותית ונוכל לדבר על מטרות אחרות לגמרי". אוראל דגני שהוחלף סובל מפגיעה בשריר הארבע ראשי וייעדר מספר ימים, כך שיחמיץ את המשחק מול באר שבע ואולי גם את המפגש עם בני סכנין. ניקו אולסק עדיין בספק ואילו תמיר עדי ייעדר.

ארגון 'לה פמיליה' הפגין אתמול מחוץ לאצטדיון והוגדר על ידי חוגג כ"ארגון פשע". כפי שנראה כרגע, בארגון מתכוונים להגיע מיד עם פתיחת האצטדיון לאוהדים כדי להמשיך במחאה. "הם חיכו שהעסקה עם השייח' תיפול כדי להתחיל במחאה טיפשית, כך שאנחנו לא מתפלאים", אמר אתמול גורם במועדון. "אנחנו נעצור אותם רק בדרכים חוקיות". בארגון האוהדים מבטיחים לקיים בקרוב מחאה גדולה, שעדיין לא ברור ההיקף והעיתוי שלה. האוהדים המתינו לשחקנים בחניון והבהירו להם כי המחאה היא כלפי חוגג ולא כלפיהם. עידן ורד, ירדן שועה ואלירן עטר הונפו באוויר והאוהדים לא הפסיקו לעודד אותם במשך דקות ארוכות. אפרופו ורד, כפי שפורסם כאן לפני מספר ימים, החל משא ומתן להארכת החוזה שלו באמצעות סוכנו אבי נמני. ההערכה היא שוורד יחתום בשבועות הקרובים על חוזה חדש, ייתכן שלשנתיים.

אנטואן קונטה קיבל אמש תשובה שלילית לבדיקת הקורונה שעבר. המגן מתכוון להגיע כעת לאימון בית"ר ירושלים על מנת לדרוש את שכרו ולהתאמן במדי הקבוצה. בבית"ר, שם דרשו כי יפנו את דירתו, לא מתכוונים לאפשר לו לחזור להתאמן.

קונטה. בית"ר לא תאפשר לו להתאמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי