שמונה שחקנים ייעדרו מסגל באר שבע בבכורה של רוני לוי נגד בית"ר

אליניב ברדה ורוני לוי | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

רוסה סובל מעומס ושוב יישאר מחוץ לסגל: "לא העריכו נכון את קצב ההסתגלות שלו". בקבוצה החליטו לא לסכן את אקולטסה וקבהא. אלחמיד יפתח כמגן ימני, קלטינס בקישור. ז'וסוואה חוזר ל-11

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, בו רוני לוי יפגוש את האקסית המיתולוגית בהופעת הבכורה שלו על הקווים בבאר שבע. רשימת הפצועים של הקבוצה הלכה והתארכה במהלך השבוע. אור דדיה, סינטיהו סלליך, שון גולדברג, מריאנו בריירו, מרואן קבהא, אלטון אקולטסה, פארליי רוסה, וג'ונתן אגודלו לא יהיו בסגל.

אקולטסה עוד היה בספק אך במועדון החליטו לא לסכן אותו, בדומה לקבהא, שהחסיר שני אימונים. פארליי רוסה, שחקן הכנף הברזילאי שרק הצטרף בחלון ההעברות של ינואר, סובל מעומס על השריר ושוב ייעדר מהסגל. "הוא עשה שני אימונים, מתח שריר. כנראה שלא העריכו נכון את קצב ההסתגלות שלו", אמרו בקבוצה. עדיין לא ברור האם הקשר יוכל לשחק מול קריית שמונה. בריירו, שככל הנראה גמר את העונה, הודה לאוהדים בחשבון האינסטגרם של הקבוצה על הודעות התמיכה.

רוסה. שוב מחוץ לסגל | אריאל שלום

רוני לוי הקרין לשחקנים את המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים. הוא שם דגש על הנעת הכדור של הצהובים שחורים ועל מרכז השדה שלהם. בתחילת השבוע יחזרו בבאר שבע לשיחות עם סינטיהו סלליך, שדורש חוזה לשנתיים, כפי שפרסמנו לראשונה. על פי האימון המסכם, דוד קלטינס שהיה מועמד לפתוח בעמדת המגן הימני יפתח בקישור. הסיבה: חאתם עבד אלחמיד כשיר לפתוח בעמדת המגן הימני ואילו קבהא ובריירו ייעדרו.

רוני אמר: "מתכוננים כמו למשחק חשוב מאוד, בשיא הרצינות. ככל שהעונה מתקדמת כל משחק הוא משמעותי". טאהא: "אנחנו מאחלים לרוני בהצלחה. זה משחק קשוח, נגד בית"ר זה תמיד משחק מיוחד. האימונים היו בקצב טוב, אם נבוא בגישה שבאנו למשחק האחרון נביא תוצאה טובה".

הרכב משוער: אוהד לויטה; חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, לואי טאהא, דודי טויטו; דוד קלטינס, מרסלו מלי, ז'וסוואה, תומר יוספי, שגיב יחזקאל; אנתוני וארן.

רוני לוי. הופעת בכורה פיקנטית | דני מרון

צפו: מריאנו בריירו שלח מסר לאוהדי ב"ש

עוד חדשות על הפועל באר שבע

בא מלמטה: יש מצב שרוני לוי הוא מה שהפועל באר שבע צריכה
ז'וסואה: "ב"ש לא תחרותית כמו שרציתי, אבל אני בטוח שנשתפר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי