אבי לוזון תוקף בחזרה: "שמכבי נתניה תפסיק עם הבכיינות"

היהלומים תקפו את יו"ר מכבי פ"ת אחרי ה-1:1, והוא לא נשאר חייב: "עד כמה שאני יודע, שופטי ה-VAR נמצאים בניידת רחוקה". במלאבס התלוננו גם הם על השיפוט: "הגיע לנו פנדל". ינקו זכה שוב למחמאות: "ווינר ענק"

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות במכבי פתח תקווה לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש (רביעי) עם מכבי נתניה, כאשר במועדון מאוד רצו לצבור שלוש נקודות ולהבטיח כמעט סופית את המקום בפלייאוף העליון.

המלאבסים נקלעו לפיגור אך הצליחו להשוות הודות לשער של ליאל עבדה, אך לצד טענותיהם של אנשי נתניה לקיפוח מצד השופט איתן שמואלביץ', גם במלאבס סיפקו גרסה משלהם: "טוב שלקחנו נקודה גם ממשחק כזה. צריך לדעת לא להפסיד גם משחקים כאלה, למרות שהיינו יותר טובים. גם נתנו גול חוקי וגם הגיע לנו פנדל במחצית הראשונה, כשאלמוג כהן נגע ביד. גם זלאטן שחוביץ' פירק את יואל אבוחצירה וקיבל רק צהוב".

היום, לאחר המשחק, מכבי נתניה פרסמה בחשבון הפייסבוק הרשמי שלה פוסט נוקב בו יצאה נגד השיפוט ונגד אבי לוזון, שהגיב ואמר: "שמכבי נתניה יפסיקו עם הבכיינות, עד כמה שאני יודע שופטי ה-VAR נמצאים בניידת רחוקה מהמגרש ולא בתחומי המגרש, והם אלו שאישרו עם השער".

בנוסף אמר לוזון: ""בדקה ה-2, ליאל עבדה בעט בכדור שפגע ברחבה בידו של אלמוג כהן. השופטים החליטו לא לשרוק לפנדל ואנחנו לא רצנו להתבכיין".

אבי לוזון | אריאל שלום

מי ששוב זכה למחמאות הוא השוער אריק ינקו, ששוב סיפק הצלה מרשימה בדקות האחרונות שסידרה לקבוצתו נקודה: "הוא ווינר ענק. יש לו חלק גדול אם נעפיל לפלייאוף העליון".

כפי שפרסמנו, במלאבס רוצים לראות את השוער עומד בשער הקבוצה גם בעונה הבאה, אך הוא מצידו הבהיר כי הוא ממתין לבחון אופציות בתום העונה והוא מעדיף להתרכז קודם כל במטרות הקבוצה עד תום העונה.

ליאל עבדה | ברני ארדוב

בסיום, התראיין ינקו והתייחס למשחק: "היה משחק מאוד קשה. משחק על שש נקודות עבורנו ומלחמה ישירה על הפלייאוף העליון. זו תוצאה סבירה מכורח הנסיבות. ניקח את הנקודה ונמשיך עם הפנים קדימה למכבי חיפה".

התקופה הטובה שלו: "אני שמח. אני באמת מרגיש טוב בקבוצה ושסומכים עליי ורואים את זה על המגרש. אני ממש רוצה להמשיך ככה".

המאבק על הפלייאוף העליון: "זו תהיה אכזבה אם לא נהיה בפלייאוף העליון. עשינו עונה מדהימה ואם לא נתברג בשש הראשונות שזו המטרה שהצבנו לעצמנו, תהיה אכזבה כלשהי. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ובאים לעשות את הכל כדי להשיג תוצאות טובות ואני מאמין שנעשה את זה".

אריק ינקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי