אלטמן במתקפה חריפה: "תחזירו את האוהדים כבר יא נוכלים"

קפטן הפועל ת"א מתוסכל מכך שהקהל עדיין לא שב למגרשים: "אוכלוסיה שלמה התחסנה בשביל הספורט, זה האוויר לנשימה שלהם". האדומים לקחו קשה את ההפסד למכבי חיפה, כהן ואזולאי אכזבו. וגם: מתי קלינגר יעמוד לדין?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הציגה אמש (רביעי) את משחקה הטוב ביותר העונה, אבל זה לא הספיק לה כדי לעצור את מכבי חיפה. האדומים נכנעו 2:1, הפסדם הראשון מזה שבעה מחזורי ליגה (עם הגעת החיזוק בינואר) ושעה ארוכה אחרי המשחק, השחקנים עוד שהו בבלומפילד והתקשו לעכל את ההפסד הראשון שלהם מאז השינוי שעברה הקבוצה במהלך חלון ההעברות של ינואר – שמונה משחקים ללא הפסד בליגה ובגביע רצה החבורה של ניר קלינגר.

בזמן שהאדומים כאבו את ההפסד, קפטן הקבוצה, עומרי אלטמן, היה מתוסכל מאוד מכך שהקהל עדיין לא חזר למגרשים. בסטורי שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו כתב בזעם: "איפה החזרה למגרשים שהבטחתם? אוכלוסיה שלמה התחסנה בשביל הספורט שזה בעצם האוויר לנשימה שלהם. תחזירו כבר את האוהדים יא נוכלים".

הסטורי של עומרי אלטמן | צילום מסך: אינסטגרם

ובחזרה למשחק. בהפועל היה תסכול אדיר. "זה היה הפסד שפגע לנו בלב ובנשמה", אמר גורם במועדון, "האמנו כולנו שננצח את מכבי חיפה". האכזבה הגדולה אתמול הייתה משני החלוצים, לידור כהן ושלומי אזולאי שלא הביאו למשחק את המחץ הנדרש ולא הצליחו לאיים על ג'וש כהן בשער הירוקים. לעומתם, אושר דוידה הוכיח שהולך ומתפתח בקבוצה שחקן התקפה מצוין שיהיה חייב לדעת לתרגם את המצבים אותם הוא מייצר ואליהם הוא מגיע למספרים. מצטיינים אחרים שזכו למחמאות היו דני גרופר, דן איינבינדר ושי אליאס שכבש את שערו הראשון בליגת העל.

מי שלא לקח בצורה קלה את ההפסד הוא המאמן ניר קלינגר, שאף הורחק על ידי השופט שלומי בן אברהם וגם יתייצב בשבוע הבא בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. קלינגר יוכל להיות ביום ראשון על ספסל הקבוצה באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע, אבל צפוי להיענש לאחר מכן והסיבה היא שהכרטיס האדום נשלף לעברו לאחר שריקת הסיום ומדובר במהלך שגורר העמדה לדין ולא הרחקה אוטומטית ממשחק.

ייפגשו בבית הדין. קלינגר ובן אברהם | אודי ציטיאט

יש לציין שהכרטיס האדום נשלף לעבר קלינגר בשל קריאות מחאה מצדו וכניסה לתוך המגרש, אולם לא בעקבות דבריו לעבר השופט הראשי או טענותיו בריאיון לאחר המשחק.

בתוך כך, בהפועל תל אביב בודקים מול המנהלת ומשרד הבריאות אם ארבעת השחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה – עמנואל בואטנג, שי אייזן, אופק ביטון ורז שלמה – יוכלו להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון, שעות לאחר שייצאו מבידוד. כידוע, הבלם אדי גוטליב עדיין אינו כשיר ואתמול לא נכלל בסגל למשחק. גוטליב טרם התאושש מהדלקת במפשעה ונמצא בספק גדול גם למשחק נגד הפועל באר שבע.

מי שאמור לשתף פעולה עם גוטליב במרכז ההגנה, סיאנדה קולו, קיבל הבוקר בשורה משמחת כשההתאחדות בדרום אפריקה הודיעה על זימונו לסגל הנבחרת למשחקים נגד גאנה וסודאן ב-25 וב-28 במרץ בהתאמה. לקולו יש ברזומה ארבע הופעות בינלאומיות, כולן במחקי ידידות, אולם לא שיחק מאז 2014 ולא זומן מאז 2018. הפעם, אם ישותף, ירשום הופעה ראשונה במשחק רשמי, במסגרת מוקדמות גביע אפריקה.

סיאנדה קולו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי