דראפיץ': "לפעמים צריך לסבול בשביל לצאת ממשבר"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-1:2 על כפ"ס שהשאיר את הקבוצה בתמונת הפלייאוף העליון: "אם נצליח זה יהיה אדיר, הניצחון מוקדש לקהל". דגו בכה לאחר השער, ורד: "היום כולם רצו ונתנו 100 אחוז". אולסק ייעדר חודשיים?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממש לא תלויה בעצמה, ליתר דיוק היא צריכה ששתיים משלוש הקבוצות שמעליה בטבלה יפסידו והיא במקביל תהיה חייבת לנצח את מ.ס אשדוד כדי להעפיל לפלייאוף העליון במה שכבר נראה כנגד כל הסיכויים, אבל הניצחון הערב (ראשון) על הפועל כפר סבא, 1:2 דרמטי לעיני 1,500 צופים בטדי וביניהם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא בהחלט נקודת אור לאחר תקופה ארוכה.

נכון שהצהובים שחורים נהנו מטעויות קשות של שחקני הפועל כפ"ס כדי להשלים את המהפך ולשמור על הסיכוי לפלייאוף העליון, אבל אפשר להבין את האמוציות בבירה אחרי הניצחון: הוא כאמור שמר על סיכוי לפלייאוף העליון, שימח את הצופים שהגיעו לראשונה אחרי שנה וגם היה זה כנראה השער הגדול בקריירה של דוד דגו הצעיר, מי שהשלים את המהפך.

לאחר המשחק הודה המאמן סלובודאן דראפיץ': "היינו צריכים את הניצחון הזה וחיכינו לו הרבה זמן. זה ניצחון מתוק שמשאיר לנו צ'אנס לפלייאוף העליון. אני חושב ששיחקנו במחצית הראשונה יותר טוב מאשר במחצית השנייה ואחרי שאיבדנו המון נקודות בבית, יותר ממה שהיינו צריכים, היום ניצחנו. הקהל עזר לנו מאוד והשחקנים נתנו את הכל, גם אפשר היה לראות את הדחיפה של הקהל ואני מאוד שמח".

דגו חוגג עם הקהל | דני מרון

הסיכוי להתברג בין שש הראשונות: "אני רוצה שנעלה שלב בגביע וגם שנהיה בפלייאוף העליון, אם נצליח זה יהיה אדיר. אנחנו נפגוש קבוצה מאוד מאומנת וטובה ועלינו להתארגן לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד. ביום רביעי אנחנו גם נפגוש אותם בגביע ועלינו להתכונן בהתאם ונעשה את הכל בשביל להצליח".

הלחץ בדקות הסיום: "פחדנו שזה לא יקרה, כמו שכבר קרה לנו שספגנו בדקה ה-94 והיה נראה ברור שזה יקרה. לפעמים בשביל לצאת ממשבר צריך לסבול ואלו נקודות מאוד יקרות שהשגנו. זה ניצחון רק בשביל הקהל".

דוד דגו כאמור בכה בסיום מרוב מהתרגשות ועידן ורד החמיא לו: "הוא כבש שער ניצחון לעיני קהל, זה כיף גדול. כבר שנה אנחנו בלי קהל וכל שבוע עוברים את זה מחדש, רק היום הבנו כמה זה היה חסר. אם היה קהל היינו עם עוד 11 נקודות לפחות. הקהל עזר לנו להפוך את התוצאה, אבל גם כולם רצו ונתנו 100 אחוז וככה דברים טובים קורים".

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

מנגד, הפועל כפר סבא נותרה במקום לפני האחרון והמאמן אלישע לוי: "אני חושב שלא היינו שווים הפסד היום. הגענו ליותר הזדמנויות ותיקו שיקף. איבדנו כדור קריטי ונצטרך לחפש נקודות במקום אחר. אם היינו מנצחים אז היינו מסבכים את כל התחתית ואנחנו כרגע במאבק עם עוד ארבע קבוצות".

על חזרת הקהל הוסיף לוי: "מרגש לשחק מול קהל. המשחק הזה נועד לקהל ואני מקווה שגם כשנחזור הביתה יהיה קהל שידחוף אותנו. הפלייאוף מאוד קשה וכאשר הגעתי עשינו כמה תוצאות יפות ולאחרונה אנחנו במומנטום שלילי, נצטרך לצאת ממנו. יהיה צמוד עד הסוף".

אלישע לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי