פספס את הרכבת? מסתמן שצסק"א לא תצרף את נטע לביא

המועדון שפנה למכבי חיפה בדצמבר צירף קשר נורבגי תמורת 1.5 מיליון יורו ולא מתכוון להוציא סכום נוסף על שחקן מרכז מגרש. "תהיה לנטע הזדמנות נוספת לצאת לאירופה", הבהירו בכרמל וכבר הכינו מחליף

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי נטע לביא כבר לא על הפרק מבחינת צסק"א מוסקבה. כזכור, המועדון הגיש למכבי חיפה הצעה רשמית עבור הקשר, אולם הירוקים שנמצאים בעיצומו של מרוץ אליפות סירבו לשחררו והרוסים צירפו את אמיל בוהינן הנורבגי שהגיע מסטאבק תמורת כ-1.5 מיליון יורו.

"אנחנו לא נעמוד בדרכו בקיץ. עכשיו הייתה החלטה לא לאפשר לשבור את המרקם שיש לנו, כי נטע הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה ולא רק על המגרש. חסרונו להמשך הליגה היה פוגע בסיכויים, אבל זה לא אומר שלא נשחרר אותו – תמיד שחררנו שחקנים", הצהיר בזמנו הנשיא יעקב שחר.

כעת, לאחר שהחתימה את בוהינן, צסק"א לא מתכוונת להוציא בקיץ סכום נוסף על קשר, אך מי שכן נמצא על הפרק מבחינתה ועשוי להגיע ללא תמורה הוא דור פרץ שכידוע יסיים בקיץ את חוזהו במכבי ת"א. כזזכור, בקיץ שעבר הגישה דינמו מוסקבה הצעה שנדחתה על ידי הצהובים.

דור פרץ ופרס שחקן החודש | אריאל שלום

כזכור, בדצמבר הציעה צסק"א ללביא כ-700 אלף דולר לעונה כולל מענקים. הקפטן ביקש לעזוב את מכבי חיפה, אך כאמור נענה בשלילה. "נטע עשה התקדמות הגדולה בשנתיים האחרונות. הוא הפך לשחקן נבחרת ישראל ותהיה לו עוד הזדמנות לצאת לאירופה", הבהירו היום בחיפה.

אם לביא יעזוב בקיץ, בכרמל כבר סימנו את ניר ביטון, שחקן נבחרת ישראל, כאחד המועמדים הבכירים להחליפו. כידוע, לאחרונה הוזכרו גם מכבי ת"א והפועל ב"ש כאופציות עבור ביטון בן ה-29, כאשר על פי הדיווחים בסקוטלנד הוא עשוי לעזוב את סלטיק אחרי שמונה שנים.

נטע לביא , ניר ביטון | מאור אלקסלסי , אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי