גרשון יחליף את פלאניץ' אחרי הפגרה, שרי ישוחרר לנבחרת סורינאם?

אחרי עשור, הירוקים סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון: "זה מגיע לנו, העבודה עדיין לא הסתיימה - צריך לקחת אליפות". מאמצים להאריך את החוזים של רוקאביצה, אבו פאני, מאיר ומנחם. וגם: אצילי לא עוצר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זה היה לילה מתוק עבור מכבי חיפה. אחרי הניצחון על נתניה, מכבי תל אביב לא עמדה בלחץ ולא הצליחה לנצח בדרבי התל אביבי את הפועל. וכך, לראשונה אחרי עשור, הירוקים סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון בליגת העל.

"זה מגיע לנו. עשינו התקדמות אדירה וברוב העונה נראינו כמו הקבוצה הטובה בישראל. בכל מקרה, העבודה עדיין לא הסתיימה. צריך לקחת אליפות ובשביל זה – צריך לנצח את מכבי תל אביב בפלייאוף". אמר גורם במועדון הלילה לספורט1.

בכרמל הודו כי זה לא היה אחד המשחקים המבריקים של העונה, אך המאמן ברק בכר סימן לעצמו מספר מטרות לקראת המפגש, ביניהם לשמור על שער נקי וגם לראות את מלך השערים, ניקיטה רוקאביצה, חוזר לכבוש. רגע לפני שהיה אמור להיות מוחלף, האוסטרלי כבש את השער ה-17 של העונה בליגה.

במהלך הפגרה, הירוקים ינסו לשוחח שוב עם הסקורר ויפעילו לחץ כבד בכדי להגיע לסיכום על חוזה חדש לשנתיים נוספות, ואולי האחרונות בקריירה שלו. כפי שפורסם בספורט1 במהלך הסופ"ש, רוקאביצה עומד בפני הדילמה הגדולה ביותר בקרירה (לחצו לקריאה), וההחלטה הסופית לא צפויה להתקבל לפני סיום העונה, כשגם האפשרות שיישחק עם הירוקים בליגת האלופות נלקחת בחשבון.

צפו: ברק בכר בראיון לספורט1 אחרי הניצחון

פרט לרוקאביצה, בכרמל ינסו להחתים על חוזים חדשים גם את מוחמד אבו פאני, סאן מנחם ורז מאיר. האחרון זכה למחמאות על השער שכבש אתמול וגם על משחק ההגנה, לאחר משחק פחות טוב נגד מכבי פתח תקווה בגביע המדינה. מי שעוד זכה למחמאות היה עומר אצילי, שכבר העלה את מאזנו לשישה בישולים בליגת העל מאז שהצטרף בחודש ינואר. הקשר זכה לתמיכה אדירה מהקהל שהגיע לסמי עופר ולא הצליח להישאר אדיש. "עומר מרגיש היטב את החום מהקהל והוא עושה הכל כדי להחזיר להם על הדשא". סיפרו בקבוצה.

מי שנעדרו מהסגל של בכר אמש היו ארנסט מאבוקה, טאלב טוואטחה ועיאד חבשי. האחרון סובל מפציעה בקרסול וצפוי לחזור אחרי הפגרה. מי שצפוי לפתוח במשחק הראשון של הפלייאוף הוא רמי גרשון, שימלא את מקומו של בוגדן פלאניץ' המורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. פלאניץ' אתמול נפצע במהלך הניצחון, והתלונן על רגישות בשריר הירך האחורי. אך ע"פ ההערכה הראשונית, לא מדובר בפציעה חמורה והוא ייבדק בהמשך היום.

בנושא אחר, במועדון מתלבטים האם לשחרר את צ'רון שרי למשחקי נבחרת סורינאם. הקשר ההולנדי בעל שורשים סורינאמיים קיבל הצעה להצטרף לנבחרת שאמורה לשחק בפגרה הקרובה מול ארובה ואיי קיימן במסגרת מוקדמות המונדיאל. במועדון הירוק עשויים להסכים לשחקן לצאת גם בשל העובדה שמחזיק בתעודת מחלים לאחר שכבר נדבק בקורונה ואינו יהיה מחויב בבידוד עם חזרתו לישראל. בכל מקרה בצוות המקצועי ישוחחו עם השחקן וביחד תתקבל החלטה בנושא. מעבר לכך סאן מנחם, עופרי ארד, דולב חזיזה, נטע לביא ומוחמד אבו פאני יצטרפו לאימוני נבחרת ישראל. 

פרננד גורי, בוגדן פלאניץ' | ברני ארדוב
יובל שדה, צ'רון שרי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי