אכזבה בחדרה: "יצאנו פראיירים". רוטמן לא סובל מפציעה חמורה

במועדון הרגישו כי היו שווים נקודה מול הפועל ת"א והעבירו ביקורת על משחק ההגנה: "אסור לעשות טעויות כאלה". הקשר שנפגע בכתף צפוי לחזור במהרה, אדרי חלה ונותר מחוץ לסגל. וגם: מחירו המסתמן של מרמנטיני

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר תקופה נהדרת, הפועל חדרה חזרה מפגרת הנבחרות היישר למחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון ורשמה הפסד כואב להפועל תל אביב, שעלול לסבך את הקבוצה במאבקי התחתית. בחדרה אמנם ציינו כי הם לפחות היו שווים נקודה, אך סבלו מחוסר ריכוז בחלק הקדמי. "יצאנו פראיירים כי אסור היה לנו להפסיד את המשחק הזה. קורצקי דיבר כל השבוע עם השחקנים על החשיבות של המשחק הראשון בפלייאוף ולצערנו המשימה עוד לא נגמרה", אמרו בחדרה.

גם חוליית ההגנה חטפה ביקורת בעיקר בעקבות ספיגת השער. "לא יכול להיות שבאאוט נקבל שער כל כך קל. כל שחקני ההגנה עמדו ואסור לנו לעשות טעויות כאלה". הקשר לירן רוטמן נפצע בכתפו במהלך המשחק אך הערכה כי לא מדובר בפציעה חמורה. חברו מבית"ר ירושלים, שלום אדרי, לא נכלל בסגל בגלל מחלה.

בינתיים במועדון לא מתעסקים יתר על המידה לקראת העונה הבאה, אך כבר הספיקו לממש את האופציה על גוסטבו מרמנטיני והגישו לשוער המצטיין רובי לבקוביץ' חוזה לשלוש שנים. כפי שפורסם כאן לראשונה, הברזילאי זוכה לעניין מצד קבוצות אחרות בליגת העל כמו מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים וחדרה תוכל להניב רווח של כחצי מיליון דולר, בדיוק כפי שעשתה בעבר על פרדי פלומיין.

גוסטבו מרמנטיני, דני גרופר |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי