"חוגג צריך להבין, הקבוצה הזאת לא שווה הרבה בלי עטר"

אחרי שסופסל, החלוץ מתקרב לחוזה חדש בבית"ר, שקיוותה לחסוך לפחות 20% משכרו, אך השחקנים משחקים בשבילו ("שווה גם 300 אלף"). וגם: ינקוביץ' שוב הכעיס, מזרחי ביקר במחצית, רייכרט, סולומון ובלטקסה על הכוונת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בימים האחרונים עסקו השחקנים שקרובים לאלירן עטר בחידה: האם הוא יפתח בהרכב בית"ר ירושלים או יישב הספסל במשחק נגד כפר סבא. עטר, כפי שכבר פורסם כאן, ציפה לפתוח בכל משחקי הפלייאוף כדי להשיג בעונה הבאה חוזה שחוגג לא רוצה לשלם: 270 אלף יורו. חוגג יודע שאף שחקן בבית"ר לא מסוגל לספק לו העונה מספרים כאלה: 11 שערים, שני בישולים ויכולת טובה.

עטר ישב בימים האחרונים בצד ושתק. הוא לא העביר ביקורת גם כשקיבל הודעה שיירד לספסל, אבל בסביבתו הבינו היטב את המשמעות של הרוטציה. חוגג חושב שיוכל לקבל את אותו שחקן בחוזה נמוך ב-20 אחוז לפחות. כעת, חוגג עשוי להציע לו חוזה לשנתיים. החלוץ יצא המנצח הגדול עם צמד ב-1:3 על כפ"ס.

"עם המספרים האלה", אמר אתמול אחד מחבריו של עטר בקבוצה, "הוא שווה גם 300. לא ברור על מה מתעקשים, הם צריכים להחתים אותו עכשיו לשנתיים". כך או כך, שלושה בישולים או שערים עד סיום העונה ועטר מקבל חוזה חדש. כפי שפורסם כאן לראשונה, בבית"ר הציעו לעטר חוזה לעונה הבאה באמצעות סוכנו אבי נימני ומעדיפים שיישאר גם ללא קשר לעמידה ביעד. אגב, אתמול הודה אחד השחקנים כי "נעשה הכל שעטר יגיע ליעד. בדקות מסוימות כולם הרגישו שצריך לשחק גם בשבילו". אחרי השער השני, רוב שחקני הספסל תפסו את הראש, בדיוק כמו בהחמצה בדקה ה-89 מול שער כמעט חשוף. "זה גול שאין הרבה חלוצים בישראל שיכולים לעשות. אפשר להוריד את אלירן לספסל, אבל אי אפשר לקחת את מה שיש לו ברגליים. חוגג צריך להבין שהקבוצה הזאת לא שווה הרבה בלי שחקנים כמו ורד ועטר. הוא יכל לגמור עם 4 שערים אתמול".

עטר ושחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

עטר החליף במחצית את מרקו יאנקוביץ', שכהרגלו הצליח להכעיס. הפעם זה היה עידן ורד שכעס על איבוד הכדור הרשלני במרכז השדה. גם התיקול של אור זהבי לא עלה יפה (גרם גם לפנדל השני) וכולם בבית"ר מבינים מדוע גם חוגג הבין, באיחור אמנם, שמשחק ההגנה של הקבוצה שלו נראה כל כך רע. בבית"ר הודו אתמול שהופתעו מהיכולת של כפר סבא, אבל לא ברור ממה. יוסי מזרחי הזהיר במהלך כל האסיפות השבוע מהחבורה של רביד גזל, שלפרקים נראתה טובה יותר ואף טענה שהגיע לקריאף אדום שיכל לגמור את המשחק.

מזרחי לא אהב, מטבע הדברים, את מה שראה במחצית הראשונה. במחצית הוא אמר לשחקנים ש"אי אפשר להבקיע כשלא בועטים לשער 45 דקות" והודיע שיבצע חילופים. "כל הכבוד ליוסי שלא פחד ועשה שלושה חילופים. הוא הימר על התקפה וזה הצליח לו בגדול. בית"ר לא קבוצה שצריכה לפחד מאף קבוצה", אמרו בביטחון רב בבית"ר. בעמדת הראיונות לאחר המשחק התבדח: "אולי השחקנים אכלו יותר מדי במימונה".

הקבוצה הבטיחה אתמול כמעט סופית את ההישארות בליגה, כשפתחה פער של 12 נקודות על פני כפר סבא. חוגג יחל כעת בהכנות לעונה הבאה. במועדון, אגב, עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת בן רייכרט. לבית"ר יש מספר שחקנים בעמדה הזאת אבל מאחר והקשר מסיים חוזה היא תוכל לקבל אותו בחינם. מתן בלטקסה ואביב סולומון מועמדים לעמדת המגן השמאלי. אורי מגבו זכה אתמול ל"מקלחת קרה" בחדר ההלבשה כשהשחקנים בירכו אותו על השער הנהדר שכבש. "אולי פלייטר ילמד מזה", עקץ אחד השחקנים את החלוץ הזר שעדיין לא מתאקלם בקבוצה.

יוסי מזרחי | דני מרון

במועדון מעריכים שאוראל דגני יחזור לאחד משני המשחקים הבאים. טל בן חיים סבל מסחרחורת בעקבות התיקול מול בן רייכרט ובבית"ר העריכו את העובדה שסיים את המשחק למרות הכאב.

כמו כן, פרשת עלי מוחמד צפויה להסתיים היום כאשר ינחת בישראל. כזכור, השחקן נתקע בניז'ר מאחר ולא הייתה ברשותו בדיקת קורונה עדכנית. כעת, בבית,ר מקווים שלא יהיה איחור נוסף והוא יוכל לשחק נגד קבוצתו לשעבר, מכבי נתניה, בשבת.

חוגג. אפשר להתחיל בהכנות לעונה הבאה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי