סילבס מועמד להפועל כפ"ס, מכלוף ככל הנראה סיים את העונה

המאמן שפוטר מהפועל חיפה מוערך על ידי יצחק שום ועשוי לקבל פנייה. הבלם מתקשה להחלים מהפציעה. אכזבה אחרי ההפסד 3:1 לבית"ר: "הסיכויים לשרוד נמוכים, אבל צריך להאמין". רז כהן: "אין טענות לאף אחד"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אם לפני המחזור הראשון בפלייאוף התחתון סיכויי הפועל כפר סבא להינצל מירידה היו נמוכים, לאחר ההפסד אמש (שני) 3:1 לבית"ר ירושלים המצב אפילו קשה עוד יותר. הירוקים מהשרון ירדו בסיום המחזור למקום האחרון בטבלת ליגת העל והם במרחק של שבע נקודות מחוף מבטחים, זאת כשנותרו 18 נקודות בלבד בקופה.

קשה לבוא בביקורת לשחקני כפ"ס, במיוחד אחרי המחצית הראשונה בה קיזיטו תרגם שליטה במגרש ליתרון בפנדל, אך במחצית השנייה הנאיביות שאפיינה את הקבוצה כל כך הרבה פעמים העונה שוב הופיעה, כשאותו כובש קיבל כרטיס אדום וכעבור מספר דקות בודדות הצליחה בית"ר להשוות. לאחר מכן נרשם המהפך שהוביל להפסד נוסף.

"אם מסתכלים אחורה, אז כנראה שכל הלחץ הזה שצריך להיות בפלייאוף העליון ומה שדובר בתחילת העונה השפיע על המערכת", אמרו במועדון." כשאחד הזרים המרכזיים שלך (אמדו סוקונה, ת.ח) מחמיץ פנדל כל כך גורלי גורלי ועוד שלושה זרים בכלל פותחים על הספסל זה אומר הכל. הסיכויים שלנו לשרוד מאוד נמוכים אבל צריך להאמין".

אמדו סוקונה | דני מרון

בכפ"ס עלה בשבועות האחרונים שמו של חיים סילבס כמועמד לתפקיד המאמן. האיש שפוטר לפני יומיים מהפועל חיפה והפך למאמן פנוי זוכה להערכה מהבעלים יצחק שום, שעשוי לפנות אליו – בין אם מדובר על הגעה מיידית עם חוזה עד לסיום העונה הבאה ובין אם כתכנית לעונה הבאה. איש לא יתפלא אם פנייה תיעשה כבר בימים הקרובים.

אם לא די בצרות של הקבוצה, בכפ"ס קיבלו בימים האחרונים בשורה רעה נוספת: טל מכלוף, שסובל משבר באיזור ארובת העין, מתקשה להחלים מהפציעה שהשביתה אותו בחודש האחרון והוא צפוי לזמן החלמה נוסף. משמעות הדבר היא שהבלם למעשה ככל הנראה סיים את העונה.

"אנחנו מאוד מאוכזבים", סיכם בסיום הקשר, רז כהן. "פתחנו את המחצית הראשונה מצוין. עוד לפני המשחק דיברנו על זה שאנחנו לא נלך אחורה ונבוא לעקוץ, אלא באים לנצח את המשחק מהשנייה הראשונה ולא לבזבז את הזמן. במחצית הראשונה זה עבד, היינו שם, הנענו, אין לי טענות לאף אחד. המחצית השנייה נפתחה, קרה מה שקרה אחרי שלוש דקות וזה שינה את כל המשחק. אחרי זה קיבלנו גול והמומנטום השתנה לצד השני. בשורה התחתונה אנחנו מאוד מאוכזבים".

טל מכלוף | מאור אלקסלסי

סיכויי ההישרדות הנמוכים: "קודם כל אנחנו מאמינים, אני אישית לפחות. ראיתם במשחק הזה גברים. יש לנו עכשיו שני משחקי עונה מול הפועל חדרה ובני סכנין. אם נגיע אליהם כמו במחצית הראשונה, נוציא נקודות ונוכל לפתוח את הליגה מחדש ולעשות מה שאף אחד לא מאמין. אנחנו אישית בחדר ההלבשה מאמינים שאנחנו באים לחדרה כדי לנצח".

רז כהן, מיכאל אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי