סקאוטים עקבו אחרי פרץ במשחק העונה, יונתן כהן יחזור נגד פתח תקווה

הכוכב, שזכה למעקב מאנגליה, התלונן שהשער של מכבי חיפה ב-1:1 במשחק העונה לא היה חוקי וסחט מחמאות על הבישול: "הובלת כדור כמו בליגת האלופות". כהן מתקרב לחזרה, ומדוע פשיץ' לא היה בסגל?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, עליו דובר רבות , הסתיים אתמול (שלישי) ב-1:1 באצטדיון סמי עופר בין שתי היריבות על תואר האליפות – והתוצאה הזו טובה יותר כמובן לצהובים, שלא חגגו יותר מדי וכפי שהסביר טל בן חיים: "במכבי ת"א חוגגים רק אחרי ניצחון".

בפעם השלישית העונה, מכבי ת"א נקלעה לפיגור מול מכבי חיפה. בפעם השלישית העונה, הצהובים לא הפסידו לירוקים. מאז שהקבוצה מהכרמל נכנסה לאצטדיון סמי עופר בתחילת עונת 2014/15 – מכבי ת"א עדיין לה שם במסגרת הליגה, ובהחלט מדובר ברצף מרשים. אחרי הנקודה אתמול, המאזן של פטריק ואן לוון עומד על 45 נקודות מתוך 51 מאז מונה למאמן במקומו של גאורגיוס דוניס.

שני סקואטים מאנגליה עקבו אמש אחרי דור פרץ ולא יצרו איתו קשר. כוכב הצהובים סיפק בישול גדול לאדוארדו גררו בשער השוויון של הצהובים וסחט מחמאות. גורם בסביבת השחקנים אמר: "לא רואים הובלת כדור כזו גם בליגת האלופות. למרות העייפות שלו, פרץ הוא המנהיג על המגרש". בימים הקרובים צפוי להגיש לו מיץ' גולדהאר הצעה לחוזה חדש ומשודרג משמעותית.

פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

מכבי ת"א יכולה להתעודד מחזרתו של דן גלזר, שנכנס כמחליף למרות כאבים בשרירי הבטן. ביום ראשון הצהובים יארחו את מכבי פתח תקווה (20:10, שידור ישיר בספורט1), ולמשחק הזה יחזור שחקן סופר משמעותי נוסף – יונתן כהן, שנעדר מ-12 המחזורים האחרונים. למרות מספר המשחקים הרב שהחסיר, החלוץ הוא עדיין מלך שערי הקבוצה. אתמול הוא שהה עם חבריו בבית המלון לפני המשחק, וכאמור, לא נכלל לבסוף בסגל על אף בקשתו. אייל גולסה עדיין זקוק בשלב זה לפרק זמן של התאוששות מהפציעה בברך.

באופן מפתיע, אלכסנדר פשיץ' נותר אתמול מחוץ לסגל. ואן לוון נשאל על כך לאחר המשחק והשיב: "הוא צריך עוד זמן לנוח". גורם בסביבת השחקנים אמר: "עברו יותר משבועיים מאז האדום שפשיץ' קיבל בדרבי נגד הפועל תל אביב וידוע שהיה לו קשה לחזור אחרי שהחלים מקורונה. נראה שהוא בכושר משחק לא טוב ואולי יש דברים מעבר לזה, צריך להמתין ולראות".

דור פרץ טען כי במהלך כיבוש השער של מכבי חיפה הוא נדחף על ידי הכובש, בוגדן פלאניץ', ובוצעה עליו עבירה שהייתה צריכה בדיקה ב-VAR. אגב, מלבד יכולתו הטובה של הקשר, במכבי ת"א ציינו לטובה גם את היכולת של אנריק סבוריט, אדוארדו גררו ואיתן טיבי, שהתאושש מהעומס.

כאמור, ביום ראשון מצפה לצהובים מפגש מול מכבי פ"ת, בו הם יוכלו לפתוח זמנית פער של ארבע נקודות ממכבי חיפה, שכן הירוקים ישחקו רק ביום שני מול מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. במועדון הבהירו ששום דבר עוד לא סגור, אך התוצאה טובה ומייצרת לאנרגיות חיוביות להמשך הדרך.

יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי