בניגוד לטענות: הוועדה קבעה שקיזיטו הורחק בצדק נגד בית"ר

אחרי המשחק הסוער בין הקבוצה מהבירה לכפ"ס, באיגוד השופטים הצדיקו את פוקסמן, ששלף אדום לחלוץ הירוקים ולא הרחיק לפני כן את קריאף. בנוסף, ק"ש קופחה במהלך המשחק נגד אשדוד

(גודל טקסט)

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה הערב (שישי) את מסקנותיה לאחר המחזור האחרון שנערך בליגת העל, כאשר במוקד ניצב המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל כפר סבא, אשר גרר מספר האשמות מצד הירוקים בטענה לטעויות של צוות השיפוט.

במהלך המשחק הרחיק השופט דוד פוקסמן את חלוץ כפ"ס קיזיטו. "בדקה ה-47 הניף השופט בצדק כרטיס אדום לשחקן כפ"ס, בגין עבירת משחק חמורה ובהתאם להמלצת שופט המסך" כתבה הוועדה. "מדובר בפגיעה באזור החזה של שחקן יריב, אמצעות רגל ישרה וגבוהה, תוך מהירות, עוצמה ופקקים חשופים ואשר מסכנת את שלום היריב. יישום נכון של תכלית שיפוט המסך באבחנת חומרת עבירות מסוג זה".

על העובדה שפוקסמן לא שלף כמה דקות לפני כן כרטיס צהוב לאופיר קריאף הוסיפה הוועידה: "בדקה ה-43 בצדק לא הונף כרטיס צהוב שני לשחקן ירושלים . מדובר בעבירת חוסר זהירות ברף הנמוך. כמו כן, המרחק המשמעותי משער היריבה (כ-70 מטרים) וכמות שחקני ההתקפה הנוספים אל מול שחקני ההגנה בוודאי שאינם עומדים בדרישה של רף גבוה מובהק להנפת כרטיס צהוב שני. מדובר ביישום הנחיות מדויק.

דוד פוקסמן | דני מרון

מי שכן קופחה במחזור לפי הוועדה היא הפועל קריית שמונה, שלא קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ששחקן הגנה מצד מ.ס. אשדוד נגע בידו ברחבה: "בדקה ה-66 על השופט (דרור כהן) היה לפסוק לבעיטת עונשין לזכות ק"ש, בגין עבירת יד ברחבה ובהתאם להמלצת שופט המסך" נמסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי