עבדה יעבור צילום, בית"ר ירושלים מעוניינת באליהו

החלוץ, שנפגע והוחלף מול ב"ש, סובל מכאבים בקרסול ובמכבי פ"ת מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. מחמאות למאיר ולצמד הבלמים. במועדון יממשו השבוע את האופציות על סבג והמגן שמחוזר בבירה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא לקחו קשה את אובדן הנקודות אמש (שבת) בתיקו המאופס עם הפועל באר שבע באצטדיון המושבה. בדומה למשחק הקודם בין הקבוצות באותו האצטדיון, המלאבסים הצליחו לשבש כמעט לחלוטין את משחקה של היריבה, כאשר גם הפעם, הקבוצה של גיא לוזון התקשתה להגיע למצבים.

"זה נכון שזה היה משחק משעמם אולי לצופים, אבל זה היה משחק קשה וגם נקודה היא בסדר במשחק כזה" אמרו שחקנים במועדון. גם מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר נכח באצטדיון המושבה כדי לצפות בין השאר בליאל עבדה ואור בלוריאן, שחקני הנבחרת הבוגרת, אך גם לו לא היה יותר מדי לראות.

מי שזכו למחמאות היו צמד הבלמים אור בלוריאן ודניאל פלשר, שהצליחו לשבש את משחק ההתקפה של האורחת, כאשר גם הקשר האחורי עמית מאיר, שחזר להרכב לאחר תקופה לא קצרה, הצליח לעצור את ז'וסואה בצורה כמעט מוחלטת.

אור בלוריאן, שגיב יחזקאל | קובי אליהו

הדאגה הגדולה של אנשי פתח תקווה מגיעה מכיוונו של עבדה, שנפגע בקרסולו ונאנק מכאבים כשהוא נוטש את המגרש במחצית השנייה. בסיום המשחק, הצליח עבדה לדרוך על רגלו ובפתח תקווה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה, כאשר במהלך היום, הוא צפוי לעבור צילום על-מנת לשלול פגיעה חמורה. גם הקפטן גיא חדידה, שסובל מרגישות בשריר האחורי יעבור צילום דומה. הקשר אלביס סאקי, אשר נותח בידו, עשוי לחזור לכשירות תוך שבועיים ולהיות כשיר למשחקים האחרונים של העונה.

"אני חושב שהיה משחק קשה ושיוויני. עשינו את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים אבל אנחנו עם הפנים למשחק הבא. אנחנו לוקחים את הנקודה שצברנו וממשיכים קדימה" סיכם בסיום השוער אריק ינקו, ששמר על שער נקי.

כפי שפרסמנו, בפתח תקווה צפויים לממש השבוע את האופציות על נאור סבג ויינון אליהו, הליך אשר נדחה בשבוע כאשר בנוגע לאליהו, בסביבת המועדון סיפרו כי בית"ר ירושלים מגלה עניין במגן הימני, אך בכל אופן, אם וכאשר תתקבל פנייה רשמית, הדבר יעשה בכל אופן לאחר שפתח תקווה תממש את האופצייה עליו, דבר אשר יתבצע בכל מקרה.

חאתם עבד אלחמיד, ליאל עבדה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי