"אחת הירידות המבישות של הפועל כפ"ס, השחקנים רוצים שזה ייגמר"

לאחר ה-3:0 בסכנין, בשרון הפנימו שהם חוזרים לליגה הלאומית. חסאני מעוניין להישאר בישראל, אך שאר הזרים יעזבו. אוהדים מנסים לשכנע את טביב לחזור, אולם שום לא מעוניין למכור את הקבוצה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא עוד האמינו אתמול (שבת) שהם יכולים להשאיר לקחת נקודות ולהשאיר שביב של תקווה לקראת המשך מאבקי ההישרדות בליגה הבכירה, אך שוב נכשלו, הובסו 3:0 על ידי בני סכנין ואם לא יקרה משהו מפתיע אז כבר בשבוע הבא הם ישובו רשמית בחזרה לליגה הלאומית.

"אנחנו לא שווים ליגת העל, זאת האמת. אנחנו פשוט לא שווים יותר מהתוצאה הזאת אתמול", אמרו שחקנים לאחר התבוסה. "זה יכול היה להיגמר גם ב-5:0 או ב-6:0". בנוסף, במועדון העבירו ביקורת חמורה על ההתנהלות השנה: "זה עצוב שמההצהרות של תחילת העונה זה מה שקרה. הרבה אנשים צריכים לעשות חושבים. זו אחת הירידות המבישות של הפועל כפ"ס. השחקנים רק רוצים שזה ייגמר".

לאחר ההבנה שהסיכויים להינצל חוסלו, בכפ"ס יחלו להיערך לעונה הבאה: לא מעט שחקנים מסיימים חוזה, כאשר מי שיעזבו בוודאות הם בן רייכרט ואביב סולומון, כאשר המגן השמאלי זוכה להתעניינות מהפועל באר שבע וגם הפועל חיפה עשויה לבוא בחשבון בשל העובדה שהמאמן אלישע לוי מעריך אותו עוד מהתקופה בכפ"ס. כל הזרים לא צפויים להמשיך, כאשר הקוסוברי פלורנט חסאני כן רוצה להישאר בישראל וייעשה ניסיון למצוא לו קבוצה.

הבעלים יצחק שום לא מעוניין למכור את הקבוצה ומאמין כי יוכל להשיבה תוך עונה אחת לליגה הבכירה בחזרה, אך ישנם אוהדים אשר מנסים לשכנע את הבעלים לשעבר אלי טביב, לחזור ולקחת את המועדון, כאשר נכון לרגע זה, הסיכויים לכך לא גבוהים, בטח כאשר שום לא מוכן לשים את המועדון על המדף.

יצחק שום
יצחק שום | דני מרון

כפי שכבר פרסמנו, שום מעריך מאוד את המאמן חיים סילבס, כאשר ישנו רצון לראות אותו בעונה הבאה עומד על הקווים, אך אקס הפועל חיפה לא ימהר לרדת ללאומית ונראה שינסה למצות קודם לכן אופציות בליגת העל.

"התחושות קשות מאוד. המציאות מכה בנו וזה עצוב מאוד. אין יותר מדי מה להגיד. אנחנו צריכים לשמור על הכבוד של המועדון ושלנו במה שנותר עד סיום העונה" אמר באכזבה השוער איתמר ישראלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי