דריכות בב"ש: "לא נעשה הנחות לאף אחת. אירופה עדיין בהישג יד"

לקראת מכבי תל אביב, רוני לוי מרוצה מההרכב שפתח מול מכבי חיפה, התלבטות רק לגבי אקולטסה. הכרטיסים צפויים לאזול היום. במועדון מבינים: המקום הרביעי יגדיל את התקציב בעונה הבאה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תתייצב למשחק מחר (שני ב-20:30) מול מכבי תל אביב, בידיעה שניצחון במשחק הזה ייתן יתרון משמעותי למכבי חיפה במאבק האליפות, כשלאחר המחזור הזה יישארו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה. במחזור האחרון תתארח באר שבע בסמי עופר, למשחק שעדיין לא ברור האם יקבע את גורל האליפות. בינתיים, לקבוצה של רוני לוי יש מטרות משלה. ניצחון מחר יקרב אותה מרחק של נקודה אחת מהמקום הרביעי שבו נמצאת קריית שמונה. כשהמקום השלישי אינו בר השגה והפועל תל אביב לא תשחק באירופה בעונה הבאה, למעט זכיה של בית"ר ת"א בת ים בגביע, המקום הרביעי יעפיל לקונפרס ליג.

"אין הבדלים כל כך גדולים בנינו לבין חיפה ומכבי ת"א, נצטרך לעשות חיזוק נכון בקיץ ונהיה במאבק הזה. אתה מסתכל על הסגל שלהם. בהגנה, אנחנו לא נופלים מהם. הבעיה היא שהאמצע שלנו צריך עוד חיזוק וחייבים שחקני התקפה איכותיים. אם נפגע בזרים בקיץ, השמיים הם הגבול", אמרו בקבוצה. "אנחנו באים לנצח את מכבי תל אביב. כמו שכולם הבינו, לא נעשה הנחות לאף אחת. אם נגיע לשם, זה רק יגביר את הרצון של אלונה להשקיע יותר בקיץ. זה בהחלט בהישג יד".

רוני לוי לא מתכוון לערוך שינויים גדולים לקראת המשחק. רביעיית ההגנה אמורה להמשיך. חאתם עבד אלחמיד נטש את האימון בשישי אך אמור להיות כשיר והיום הוא צפוי לערוך אימון מלא. מרסלו מלי ופארליי רוסה יפתחו שוב על הספסל, ג'ונתן אגודלו, איתו מנסים להגיע להתרת חוזה, אמור לשבת ביציע. התלבטות אחת קיימת לגבי אלטון אקולטסה, כשתומר יוספי תורגל בחלקים מהאימון במקומו. סינטיהו סלליך ושגיב יחזקאל יפתחו בחלק הקדמי. אקולטסה ספג צהוב חמישי מול מכבי חיפה ולא ישחק בשבוע הבא מול אשדוד.

תומר יוספי, עומר אצילי | דני מרון

נכון לאתמול בערב, נותרו כרטיסים בודדים למשחק מול מכבי תל אביב. הרכישה מתבצעת על ידי בעלי מנויים בלבד. כזכור, בשבוע שעבר התפתחה סאגה סביב מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי חיפה, כשהתברר שאוהדי באר שבע מכרו כרטיסים לאוהדים הירוקים לפני המשחק. לפיכך, כל אותם אוהדים לא יכלו לרכוש כרטיס למשחק מול מכבי תל אביב והמנוי שלהם נחסם. האיתור נעשה לאחר שאוהדי חיפה שהורשו לעבור ליציע אחר, מסרו את הכרטיס שברשותם למאבטחים והמועדון זיהה אותם באמצעות מספר הכרטיס המקושר למנוי.

ומה עם רכש? במועדון אישרו כי קני סייף הוצע להם וייתכן שיחזור לישראל בתום העונה הנוכחית, בה עבר ללכיה גדנסק לאחר השאלה מאנדרלכט. במועדון הגישו הצעה רשמית לאופיר מרציאנו דרך הסוכן דודו דהאן. כרגע אין עדיין התקדמות בין הצדדים אבל במועדון מעריכים שיצרפו שחקן אחד לפחות עד תום העונה הנוכחית, כדי שיהיה אפשר לבנות את הקבוצה בצורה נכונה לקיץ. בנוסף, במועדון החלו לחשוב גם על מחנה אימוני לקיץ ובודקים מספר אפשרויות, זאת בעקבות מגבלות הקורונה.

רוני לוי אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו, שנותן לנו תמיכה מצוינת. במשחק האחרון עשינו הרבה דברים טובים ויש מקום לאופטימיות. צריך לקחת את הדברים הטובים ולהביא אותם למשחק הקרוב. נצטרך להשתפר בכמה דברים שעבדנו עליהם הרבה בשבוע האחרון ואני מקווה שננצח את המשחק".

קפטן הקבוצה, מיגל ויטור, הוסיף: "אנחנו רוצים לייצר המשכיות מהמשחק האחרון, בו היינו טובים יותר מהמשחקים שקדמו לו. אנחנו משחקים בבית, עם האוהדים שלנו, ואנחנו רוצים להעניק להם שמחה. נצטרך לקחת את הנקודות למען המטרות שלנו".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, שון גולדברג; מריאנו בריירו, מרואן קבהא, ז'וסואה; סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה (תומר יוספי), שגיב יחזקאל.

קני סייף | לכיה גדנסק, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי