אטוולד יחפש עוזר מאמן חדש, קניקובסקי: "אני מוכן לאירופה"

האופציה על ההולנדי תמומש והודעה רשמית על הישארותו תימסר בקרוב, אולם דן רומן ימונה למאמן הראשי של קבוצת הנוער ולא ימשיך איתו בעונה הבאה. הקשר לאחר ה-1:2 על בני יהודה: "כשירדתי עם עכו לא נתנו לי לנצח"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה סימנו לעצמם אמש (שבת) וי גדול נוסף, כשלמרות יכולת לא טובה במחצית הראשונה מול בני יהודה, הצליחו להפוך את הקערה על פיה בזכות מחצית שנייה טובה, לנצח 1:2 ולשמור על מקומם בראש הפלייאוף התחתון.

"חבורה של גברים", אמרו במועדון על השחקנים בסיום, כאשר מי שזכה למחמאות הוא הקשר איילון ירושלמי, שנכנס כמחליף, היה מעורב בשער הראשון וגם חתום על השער השני שנרשם כעצמי לאליסון דוס סנטוס, שגלש לכדור רוחב של ירושלמי והבקיע לשער הלא נכון.

כשבועיים לפני תום מועד האופציה על המאמן ריימונד אטוולד, בנתניה טרם הודיעו למאמן על עתידו. עם זאת, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, מכבי נתניה צפויה להמשיך עם המאמן ההולנדי על הקווים עונה נוספת, כפי שהצהיר זאת בין השורות בשבוע שעבר הבעלים אייל סגל. הודעה רשמית צפויה לצאת בקרוב.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

הקשר גבי קניקובסקי הוסיף עוד שער למאזן, התשיעי שלו, ובסיום התפנה למעין סיכום עונה: "מבחינה אישית, המספרים שלי מדברים בעד עצמם. לכל שחקן יש תקופה פחות טובה, בעונה כזאת לקבוצה הזאת יש עליות וירידות ואני חלק ממנה. אני לא משחק בשביל עצמי. לפעמים שהקבוצה לא נראית טוב אז גם אני. קודם כל הקבוצה מעל הכל ורק אז אני".

על ירידת הליגה של בני יהודה וטענות היריבה על התגרות אמר: "כשירדתי ליגה עם עכו, לא באתי למשחק האחרון ונתנו לי לנצח. אם אני זוכר נכון, לא ניצחנו את המשחק הזה. אנחנו באים לנצח ולהסתכל על נתניה. אני מכבד את בני יהודה, אבל זה הכדורגל. גם אם תבוא לאימון שלנו ותראה משחקונים, קבוצה שמנצחת חוגגת כי זה הכדורגל וזה החיים שלנו. אין לנו משהו נגד בני יהודה".

על עתידו: "אני חושב שאני מוכן לאירופה, אבל זה תלוי בהרבה פרמטריים. כרגע אני פה ואני לא יודע מה יהיה. אני רוצה ללכת למקום שאני יכול להתפתח קודם כל כבן אדם ואז כשחקן. אני לא יודע אם זו העונה האחרונה שלי במכבי נתניה. אי אפשר לדעת. בכדורגל שבוע אחד אתה פה ושבוע שני במקום אחר. אני כרגע פה ורוצה לתת את שני המשחקים האחרונים שלי בצורה הכי טובה ואז נראה מה יהיה".

גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

הקפטן אלמוג כהן, שרשם עוד משחק טוב, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו ומשמעות הדבר היא שהוא יחמיץ את מחזור הסיום מול הפועל חיפה ולמעשה המשחק מול הפועל חדרה במחזור הבא יהיה משחקו האחרון העונה.

בנתניה החלו לתכנן את העונה הבאה וכפי שפרסמנו בספורט1, מי שנמצא ברשימות הוא מגנה הימני של הפועל קריית שמונה, דור אלו. שם נוסף שעלה לאחרונה ולמעשה מבוקש בלא מעט קבוצות בליגת העל לקראת העונה הבאה הוא חלוצה של בית"ר תל אביב בת-ים ומלך השערים של הליגה הלאומית, יניב מזרחי.

בעניין אחר, קבוצת הנוער, שנמצאת עדיין במאבקי תחתית קריטיים לאחר הפסדה אתמול להפועל ר"ג 3:1, צפויה למנות את עוזר המאמן של קבוצת הבוגרים, דן רומן, לתפקיד המאמן. לאחר עזיבתו של גילי לבנדה לפני מספר שבועות, בעיר היהלומים מאוד מרוצים מעבודתו של רומן, כאשר האחרון, שעמד על הקווים אמש במקומו של אטוולד המוצהב, הצהיר על הכיוון בעצמו וכעת ההולנדי יצטרך לחפש עוזר מאמן חדש. 

רומן. אטוולד יצטרך לחפש עוזר מאמן חדש | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי