כיאל צפוי להחמיץ את מחזורי הסיום. עותמאן יקבל הצעה להמשיך

כבר לפני מספר ימים נערכה שיחה בין כיאל למימר בה סוכם שאם הקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה, הקשר ימשיך את תהליך ההחלמה מהפציעה במפשעה. המאמן יפגש בקרוב עם אבו יונס ודוכי, סוגיית עטאא ג'אבר תעלה גם כן

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הבטיחה ביום שבת עונה נוספת בליגת העל על אף שנכנעה 1:0 להפועל חדרה. בכל מקרה, במועדון כעסו לאחר המשחק וכך גם בקרב ראשי האוהדים. בנהלה: "לא רצינו להישאר בחסד אלא בזכות ולא עשינו את זה". עד לסיום העונה תפגוש בני סכנין את בית"ר ירושלים באצטדיון טדי ביום שבת ובמחזור האחרון תארח את הפועל תל אביב. כרגע היא מדורגת במקום ה-12 עם 34 נק' כמו האדומים של ניר קלינגר.

מי שלא יחזור כנראה לשחק העונה הוא הקשר בירם כיאל שחגג אתמול (ראשון) את יום הולדתו ה-33. הקשר ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה במפשעה. בסכנין סיפרו כי כבר לפני מספר ימים נערכה שיחה בין כיאל למימר ובה סוכם שאם הקבוצה תבטיח את ההישארות בליגה, הקשר ימשיך את תהליך ההחלמה שלו. אתמול (ראשון) חגג הקשר יום הולדת 33.

בקרוב מאוד יפגש המאמן שרון מימר עם היו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי והצדדים יגבירו את ההכנות לקראת העונה הבאה. והשאלה המסקרנת היא האם הקשר ימשיך. בסכנין הבהירו כי הקשר מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ללא סעיף יציאה ונראה כי גם כיאל עצמו מתכוון להמשיך בקבוצה אך ירצה לשמוע על התוכניות המקצועיות לעונה הבאה. מנכ"ל הקבוצה אמר שבקבוצה מצפים שיישאר. בינתיים כיאל ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה במפשעה וההערכה היא שלא יחזור לשחק העונה.

שרון מימר | ברני ארדוב‎

נראה כי כל הזרים יעזבו פרט ללוקאס שפנדלהופר שכבר פנה לקבוצתו האיטלקית, אסקולי, וביקש להשתחרר מהחוזה בו הוא מחזיק גם לעונה הבאה. בסכנין מקווים שהאוסטרי יקבל את השחרור המיוחל ואז ינסו להציע לו הצעה כספית מספקת שתשאיר אותו בקבוצה גם בעונה הבאה.

בקרב השחקנים הישראליים גם השוער מחמוד קנדיל וגם המגן עלי עותמאן יקבלו הצעה לחוזה חדש ובקבוצה מתכוונים לממש את האופציה על חגי גולדנברג. בשיחות בין מימר להנהלה תעלה גם סוגיית עטאא ג'אבר שסיים חוזה של ארבע שנים והצדדים יחליטו האם להציע לקשר חוזה חדש.

עלי עותמאן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי