"נעלה כדי לנצח את מכבי ת"א וגם את מכבי חיפה במחזור האחרון"

הפועל ב"ש כבר לקחה נקודות מהמוליכה ולקראת המפגש הערב מול האלופה הבהירו בקבוצה: "הכי חשוב שנהיה באירופה". שאבו מועמד מוביל לעונה הבאה, קייס גאנם יעבור שיקום במועדון. וגם: במועדון אישרו את מועמדות סייף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה הערב (שני, 21:00) למשחק מול מכבי תל אביב כשהיא יודעת שכל תוצאה פרט להפסד, תסייע למכבי חיפה מאוד במאבק האליפות. במועדון משתדלים לא לעסוק בנושא הזה והבהירו: "כמו שנעלה הערב כדי לנצח את מכבי תל אביב, נגיע למשחק האחרון בסמי עופר במטרה לנצח את מכבי חיפה, בלי קשר לשאלה אם זה יהיה משחק אליפות. הדבר הכי חשוב הוא הגשמת המטרה שלנו – מקום באירופה דרך המקום הרביעי".

4,200 אוהדי הפועל ב"ש יגיעו הערב לטרנר עם הבטחה תצוגת עידוד מרשימה, ובמועדון מרגישים שזה מה שידחוף את השחקנים. בקבוצה אף טוענים שניצחון הערב, בהמשך ליכולת במשחק מול מכבי חיפה, עשוי להוות תפנית לקראת סיום העונה.

לאחר שיתברר אם הקבוצה תעפיל לליגה האזורית, יואצו ההכנות לעונה הבאה ורוני לוי ירכיב את הצוות המקצועי שלו. חיים שאבו הוא המועמד המוביל לתפקיד עוזר המאמן. "בבית"ר היה להם חיבור מעולה. חיים למד ממנו המון והם נמצאים בקשר טוב. השם עלה, אבל לא קיבלנו שום החלטה", אמרו במועדון. 

הערב יהיה הרבה יותר קהל באדום. אוהדי ב"ש נגד חיפה |

רוני לוי ואליניב ברדה ערכו, כרגיל, אסיפה טקטית שהתמקדה במשחק האחרון מול חיפה. הם הסבירו לשחקנים כי הם מרוצים מרמת המחויבות שלהם במשחק ("אם נמשיך באותו קו נגד מכבי תל אביב, ננצח את המשחק"), אבל מצפים ליותר דיוק במסירות ולהמשיך לאיים יותר על השער. בשל כך, במועדון רוצים להביא בעונה הבאה שחקנים עם מספרים מוכחים. זאת הסיבה שפנו לרועי גורדנה, שמספק מספרים נאים לשחקן בעמדה שלו (שישה שערים בכל המסגרות העונה) ורוצים להתחזק בחלוץ זר בכיר.

בנוסף, במועדון אישרו את הידיעה שפורסמה כאן ביום שישי, לפיה נעשו גישושים בגזרת קני סייף. סוכנו דודו דהאן הבהיר כי סייף יכול לשחק גם בעמדת המגן השמאלי במקרה שבו הקבוצה תחזור לשיטת שלושת הבלמים וייתכן שיגיע ללא תמורה בקיץ, מה שיקל על מעברו. בנוסף, במועדון עוקבים אחר מצבו של חמודי כנעאן, שסומן על ידי אלונה ברקת כרכש עתידי ומבינים שיש לו פוטנציאל להיות בורג חשוב בכדורגל הישראלי. אם ג'קי בן זקן יסכים להעביר אותו לקבוצה בישראל, ייפתח משא ומתן.

למרות הירידה ביכולת של מריאנו בריירו, במועדון מבהירים שהם מאמינים שהשחקן יצליח לשחזר את היכולת שאפיינה אותו לפני משחקי הפלייאוף. "האופציה תמומש בסוף יוני", אמרו במועדון, אך נראה כי בניגוד לעונה הנוכחית, בעונה הבאה הוא יצטרך לעבוד קשה יותר כדי להיכנס להרכב וייתכן שיהיה שחקן משלים. עילאי טרוסט הצעיר, שעושה עונה טובה במדי עפולה, יוזמן לפתיחת האימונים של הקבוצה וינסה להוכיח שיש לו מקום בסגל. במועדון הודיעו גם לרמזי ספורי כי ישוב לסגל. בנוסף, במועדון החליטו כי החלוץ קייס גאנם שהושאל להפועל חיפה יחל שיקום במסגרת המועדון. גאנם סובל מקרע ברצועה ותהליך ההתאוששות הוא ארוך.

קייס גאנם | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי