"אני אמרתי לך ערבי מסריח?": נחשפה ההודעה שבן חיים שלח לקבהא

לידיעת הפועל באר שבע הובא כי חלוץ מכבי ת"א ניסה ליצור קשר עם הקשר, אך לא התנצל על דבריו. עוד טוענים במועדון: שחקני הצהובים קיללו את ז'וסואה. וגם: הדרומיים יעמדו לדין בשל התפרעות האוהדים

(גודל טקסט)

חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים, שלח הלילה (בין שני לשלישי) הודעה לקשר מרואן קבהא, קשר הפועל באר שבע, זאת בעקבות העימות החריף שהתפתח על כר הדשא אתמול. בן חיים, שטוען כי הפרסומים לפיהם התבטא באופן גזעני כלפי הקשר אינם נכונים, כתב לקשר: "אני אמרתי לך ערבי מסריח?". במועדון טוענים כי במסגרת ההודעות ששלח לקבהא הלילה לא נרשמה התנצלות. בשלב זה, טרם נרשם שיח בין הצדדים ובמועדון שוקלים לא להגיב לבן חיים כרגע.

הבוקר פרסמנו כי בבאר שבע טוענים כי בן חיים קילל גם חברי הנהלה. בשיחה שנערכה אתמול בקרב ההנהלה נטען כי בן חיים צרח על פרקליט המועדון והסמנכ"ל עידן בר נתן, החשב ניר כץ ועל מנהל הקבוצה אביתר אילוז.

בבאר שבע אמרו הבוקר: "ההתנהגות של שחקני מכבי תל אביב אתמול חוצה כל גבול", וסיפרו כי הקשר הפורטוגלי ז'וסואה טען בסיום כי במהלך המשחק שחקני מכבי תל אביב הקניטו אותו וניסו "להוציא אותו מהכלים". כעת, במועדון ישקלו את האפשרויות העומדות בפניהם ולא מן הנמנע שישלחו מכתב בנושא לתובע ולהתאחדות. "כל משחק עם מכבי תל אביב אותו סיפור, במקום להתרכז בכדורגל הם יושבים על ז'וס. צריך לטפל בזה. שיחליטו אם הם באים לשחק כדורגל או מתרכזים במריבות על כר הדשא ומחוצה לו".

טל בן חיים , מרואן קבהא | מאור אלקסלסי / לירון מולדובן
יונתן כהן, שון גולדברג, ז'וסואה | לירון מולדובן

במקביל, ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר כי הפועל באר שבע תעמוד לדין מחר בשעה 17:00 בגין התפרעות אוהדיה. הסיבה לכך, שצוינו בדו"ח השיפוט, היא שטרם פתיחת המשחק הודלקו מספר אבוקות וכן רימון עשן ביציע הדרומי באצטדיון טרנר, ובנוסף מאותו יציע הושלכה אבוקה אחת לכר הדשא, שנחתה בתוך תחומי המגרש ופונתה על ידי אנשי הביטחון. האירוע בין טל בן חיים למרואן קבהא לא צוין ודו"ח ולכן לא תהיה העמדה לדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי