גורם בבית"ר: "מדובר בנזק של מיליונים". גם ארגון לה פמיליה יתבע

חשיפת ספורט1, לפיה חוגג החליט לא לאפשר לחברי הארגון להיכנס לטדי ואלה הגיבו בתביעה לסעד זמני נגדו, נמשכת בבית המשפט. הטענה העיקרית: נזק תדמיתי. ההחלטה תתקבל היום, הצעד הבא של שני הצדדים בפנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים וארגון האוהדים לה פמיליה, שהתייצבו אתמול (רביעי) בבית המשפט על רקע החשיפה בספורט1, לפיה משה חוגג החליט שלא לאפשר לאוהדים להיכנס לטדי ולכן הוגשה תביעה נגדו, ממתינים להכרעה. שופטת בית משפט השלום בירושלים, מיקה בנקי, אמורה לפרסם היום החלטה בבקשה לסעד הזמני שהגיש הארגון להכניסם למשחק מול הפועל חיפה.

במועדון, שם שכרו את שירותיו של פרקליטו של ראש הממשלה עו"ד עמית חדד, מתכננים תביעת ענק כנגד האוהדים. גורם במועדון סיפר כי "מדובר בתביעה של מיליונים עבור הנזק התדמיתי והכלכלי שגרמו למועדון". חוגג טוען כי ברשותו רשימת שמות של חברי הארגון וכן תיעוד של מעשי גזענות ואלימות מילולית בטדי.

כך למשל, הוא טען אתמול בדיוק כי לאורך המשחק קיללו את אשתו ובתו. בבית"ר אמרו אתמול כי "מה שהאוהדים עושים זו חציית קו אדום. הם לא ייכנסו לטדי כל עוד השופט לא יקבע אחרת. אין שום סיבה שמי שנוהג באלימות ייכנס לאיצטדיון". בלה פמיליה טוענים כי "חוגג לא יכול להחליט מי נכנס למשחק כדורגל ומי לא. זהו תפקידה של מערכת המשפט והמשטרה". גם בארגון מתכננים תביעה נוספת נגד המועדון.

אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

בעניין אחר: בבית"ר הכחישו שמועות לפיהן התקבלה החלטה להיפרד מאורי מגבו. כפי שפורסם כאן, האופציה על מקס גרצ'קין הוארכה בשבוע שעבר באמצעות הודעה שניתנה לסוכנו שלומי בן עזרא והמועדון שוקל להשאיר את מגבו בקבוצה ולשחרר את אורן ביטון – שניהם מיוצגים על ידי גלעד ורונן קצב. בשיחה עם סוכנים, הודיעה בית"ר כי היא לא תקבל החלטות לגבי שחרורים עד מינוי המאמן הבא.

חוגג רוצה מאמן זר, אבל אם לא ימצא כזה שנכון עבורו גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת כלכלית, הוא עשוי למנות מאמן ישראלי. במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת עמית זנטי ויחתימו בלם זר, אולם ימתינו לאישור המאמן לגביהם. במועדון טענו אתמול כי "תוך שבועיים כולם יראו שורד ממשיך איתנו". בנוגע לעטר, שגם הוא מיוצג על ידי אבי נימני והפועל באר שבע מחכה להתפתחויות בעניינו, נאמר כי "הסוכן יגיע לפגישה ונגיש הצעה. עטר מאוד מוערך מבחינת מקצועית כאן".

אורן ביטון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי