עורך דינם של חברי לה פמיליה: "חוגג לא הציג ראיות לטענותיו"

פרקליטם של שלושת האוהדים שהגישו צו מניעה כדי למנוע את הרחקתם ממשחקי בית"ר ירושלים, בראיון ב-103FM: "טדי זה לא הבית שלו. המשטרה לא עושה כלום, אבל לקחת את החוק לידיים זו קריאה לביצוע עבירות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הקרב בין משה חוגג לחברי ארגון "לה פמיליה" עלה מדרגה בשבועיים האחרונים והגיע לשיאו אתמול (רביעי), כאשר בעלי בית"ר ירושלים וראשי הארגון נפגשו בבית המשפט בעקבות החלטתו של חוגג להרחיק רבים מהאוהדים מכל משחקי הקבוצה, כפי שנחשף לראשונה בספורט1.

חוגג, כידוע, מאיים מזה תקופה ארוכה בתביעה נגד אנשי הארגון בנוסף להרחקתם ממשחקי הקבוצה ולאחרונה נרשמה הסלמה במערכת היחסים בין הצדדים שהגיעה לשיאה לאחר איומים נגד רעייתו וילדיו של הבעלים. לאחרונה גם התייצב חוגג בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל וטען שאותם פורעים "אינם אוהדי בית"ר ירושלים".

השבוע גייסו שלושה אוהדים את עורך הדין ארז בר צבי, שבאמצעותו אתמול סעד זמני טרם תביעה שהגישו, במטרה שבית משפט השלום בירושלים יורה למועדון להסיר את הרחקתם ולאפשר לאותם אוהדים להיכנס למשחקים. היום התראיין ב-103FM עו"ד בר צבי, פרקליטם של שלושת חברי לה פמיליה שהגישו צו מניעה: "אני מייצג שלושה אנשים שלא ברור מדוע אסור להם להיכנס לאצטדיון. משה חוגג יכול לרצות לא להכניס אותם, אבל בסוף בית המשפט קובע".

אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

על האיומים נגד חוגג ובני משפחתו: "יש טענות כאלה, אבל תיעוד ממצלמות האבטחה לא הוצג בבית המשפט. אתם ראיתם הוכחות לדברים האלה? אני מייצג שלושה אוהדים שהם טוענים שהם חברי הארגון ואני לא מייצג את הארגון. יום לפני המשחק נגד בני יהודה, מר חוגג פרסם פוסט שהוא מגיע עם הבת שלו למשחק ולא רוצה לשמוע קללות. לפני שהתחיל משחק, חוגג לא התכוון להסתכן ואמר לשלושת האוהדים האלה וגם לאחרים שאני לא מייצג שהם לא נכנסים לאצטדיון. זהו. כל הסיפור של גזענות וקנסות לא קשור, זו שטות גמורה. 'לה פמיליה' זה לא ארגון או ישות משפטית, זו קבוצת אנשים, מה לעשות? אי אפשר לבוא לשלושה אוהדים ולומר להם שהם אחראים על מה שאנשים אחרים עושים".

היכן הדברים עומדים: "נניח שמקללים את מר חוגג רחמנא לצלן, נניח – זה דבר מכוער ודוחה, אבל האם יש לו סמכות למנוע מהם להיכנס? את זה יחליט השופט ואנחנו ממתינים להחלטה. טדי זה מקום ציבורי, זה לא הבית שלו. המשטרה לא עושה פה כלום, אבל שמר חוגג ייקח את החוק לידיים זו קריאה לביצוע עבירות. אני מייצג שלושה אוהדים ולא ארגון".

האזינו לראיון של עו"ד בר צבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי