בכפ"ס זועמים: "המחצית הראשונה נראתה כמו מחצית שצריך לחקור"

רביד גזל צרח על השחקנים בפיגור 3:0: "אנחנו צריכים לבקש סליחה מהאוהדים וכל מי שראה את המשחק, אמר המאמן בראיון בסיום. בקבוצה נוטים להשאיר את פדידה, גוטמן או ברדה יאמנו בעונה הבאה בלאומית?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

רק עוד משחק אחד נותר להפועל כפר סבא עד אשר תעזוב רשמית את הליגה הבכירה ותשוב לליגה הלאומית, לאחר ההפסד אתמול (שבת) 3:2 להפועל חיפה באצטדיון סמי עופר.

היה זה משחק שני רצוף שכפ"ס נקלעת לפיגור משמעותי, אלא שבניגוד למשחק שעבר מול הפועל ת"א בו היא חזרה מפיגור כפול ל-2:2, הפעם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. המחצית הראשונה של כפ"ס הייתה מביכה וכבר לאחר קצת יותר מחצי שעה, פיגרה קבוצתו של רביד גזל בשלושה שערים. במחצית המאמן זעם על השחקנים וצרח עליהם "אין לכם כבוד".

"כמו שנראינו במחצית הראשונה, אנחנו צריכים לבקש סליחה מהאוהדים של כפר סבא ומכל מי שראה את המשחק" הוסיף המאמן בראיון בסיום המשחק. "בשום מקרה, אסור להיראות כמו שנראינו במחצית הראשונה".

"האמת, שהמחצית הראשונה הייתה יותר נראית כמו מחצית שצריך לחקור", הודו במועדון. "זה היה נראה רע. המחצית השנייה הייתה פשוט עולם אחר". עומר פדידה כבש פעם נוספת ובקרוב במועדון יצטרכו להחליט האם לעמוד בחוזהו או לשחררו, כאשר ההערכות הן שכפ"ס תהיה מוכנה לעמוד בחוזהו מתוך הבנה שלשחקן יהיה תפקיד חשוב בחזרה אפשרית לליגה הבכירה.

עומר פדידה | מאור אלקסלסי

שבוע לסיום העונה הרשמית, בכפ"ס גם צפויים לקבל החלטה במהלך השבוע מי יהיה המאמן הבא של הקבוצה. שיחות מתקדמות מתנהלות גם מול שי ברדה וגם מול אורי גוטמן, כאשר ההערכות הן שאחד מבין השניים יהיה זה שינסה להחזיר את הקבוצה לליגת העל. גם עלה שמו של אלירן חודדה, שאימן השנה את הפועל איכסל בהצלחה, אך בשלב זה הוא לא בין המועמדים המובילים

כפ"ס צפויה לעבור מהפכה גדולה בגזרת השחקנים: כלל הזרים צפויים לעזוב את הקבוצה, כאשר גם מרבית הישראלים צפויים שלא להמשיך. בקבוצה מחזיקים באופצייה על טריקו גטהון שזוכה להערכה במועדון, ויקבלו החלטה בקרוב על המשך דרכו. בנוגע לקשר הקוסוברי פלורנט חסאני, השחקן מועמד להצטרף להפועל חיפה, שם מאמן אלישע לוי, אשר היה זה שהביא אותו לארץ בחודש ינואר ומעריך אותו. השחקן, שנכנס אתמול כמחליף לקראת הסיום, בוחן אופציות בישראל ומעוניין להישאר.

עומר פדידה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי