פסימיות לגבי המשך דרכו של פלקושצ'נקו, שבוחן אופציות בחו"ל

בחדרה הודו כי הקשר המושאל לא יישאר בשרון ויעזוב יחד עם רוטמן. לבקוביץ' יחתום, ועדיין קיימת התלבטות לגבי אודה. במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת מול נתניה והתאכזבו מכמות ההחמצות: "הגיע לנו לנצח"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חדרה יצאו ברגשות מעורבים לאחר התיקו אתמול (ראשון) נגד מכבי נתניה, בעיקר לאור העובדה שהקבוצה הציגה משחק התקפי נהדר, אך רשמה מספר רב של החמצות. "הגיע לנו לנצח, אבל כאשר אתה לא כובש לפחות בארבעה מצבים ומצד השני סופג שערים קלים, אז אתה לא מנצח", אמרו בחדרה.

במועדון קיוו לנצח את נתניה, כדי לחלוף על פניה בטבלה ובעקבות התיקו, הקבוצה מעיר היהלומים נותרה מחזור נוסף במחזור השביעי. "אם אנחנו רוצים להיות אלופי הפלייאוף התחתון, אז נצטרך לנצח את בית"ר ירושלים בטדי", אמרו בקבוצה.

ואם בבית"ר ירושלים עסקינן, לירן רוטמן שכיכב עם שער נפלא אתמול, יחזור לבירה לאחר חצי עונת השאלה מוצלחת. הקשר אמר לאחר ההתמודדות: "אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. זה מרגש עבורי לחזור לטדי כי יש לי כבוד גדול לבית"ר ירושלים".

לירן רוטמן | שלומי גבאי

מעבר לעזיבתו של רוטמן, בחדרה מודים כי גם מקסים פלקושצ'נקו לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. האחרון יחזור למכבי חיפה בסוף העונה ולמרות שכלל לא בטוח שייכלל בסגל של ברק בכר, הקשר מעדיף לחפש קבוצה בחו"ל.

לעומתם, מי שאמור להמשיך הוא השוער רובי לבקוביץ' שצפוי לחתום על חוזה חדש לאחר שעידו לוי ושובל גוזלן החליטו להישאר בחדרה. עתידו של מרשל אודה ייקבע בסיום העונה, כאשר לחדרה ישנה אופציה על החלוץ שכוללת שדרוג משמעותי בשכרו, ולכן מנחם קורצקי יצטרך לקבל החלטה בנושא.

רובי לבקוביץ' | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי