אבו פאני מעדיף לצאת לחו"ל, פערים כספיים בין מכבי חיפה לצ'יבוטה

מוחמד אבו פאני חוגג | מאור אלקסלסי

נציגים של הקשר בוחנים עבורו הצעות מטורקיה ומאיטליה. חלוץ לודוגרץ בין המועמדים העיקריים לחזק את הירוקים, אך דורש שכר גבוה בהרבה מזה שהוצע לו. בקבוצה מבינים: חצי גמר הגביע עלול להתקיים בלי קהל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בצל חוסר הוודאות בנוגע לחידוש הפעילות בכדורגל הישראלי ובזמן ששני תארים עדיין מונחים על הכף, במכבי חיפה מבהירים כי אינם עוסקים בתכניות לעונה הבאה, אך כבר עכשיו ברור כי הירוקים ירצו להתחזק בשחקן התקפה והמטרה היא להחתים חלוץ ישראלי בכיר. בין המועמדים העיקריים נמצאים חלוץ מ.ס אשדוד דין דוד, ושחקן לודוגורץ מאוויס צ'יבוטה. האחרון אינו בתכניות של הבולגרים וכבר הביע נכונות לחזור לישראל, כאשר לאחרונה פורסם בבולגריה דיווח שלפיו החלוץ נמצא בתכניות של מכבי חיפה ובמהלך השבוע החולף, צ'יבוטה אף העלה פוסט שאולי רמז על כוונותיו להצטרף למוליכת ליגת העל.

כפי שפורסם בספורט1, הפועל באר שבע כבר פנתה לשחקן, שמצדו ממתין להתפתחויות, כאשר לודוגורץ צפויה לדרוש דמי העברה של כמיליון יורו תמורתו, אולם גם אופציה של השאלה עם סעיף רכישה עשויה להיות על הפרק. מעבר לכך, על פי השיחות הראשוניות שלו עם מכבי חיפה, בין הצדדים קיים פער גדול שכן צ'יבוטה דורש שכר גבוה בהרבה ממה שהציעו הירוקים, דבר שגם פסל את מועמדותו כשזו עלתה כבר בחודש ינואר האחרון. בכל מקרה, בכרמל יקבלו החלטה בנושא רק אחרי הכרעת המאבקים על זכייה באליפות ובגביע המדינה.

מנגד, מי שעשוי לעזוב את מכבי חיפה הוא הקשר מוחמד אבו פאני. מי שהפך לאחד הבאנקרים בהרכב של ברק בכר ואף השתלב בסגל נבחרת ישראל, מעדיף למצות את האפשרות לצאת לחו"ל – כפי שפורסם ספורט1 – בייחוד לאור הפערים הכספיים בינו למועדון. נציגיו של אבו פאני כבר בוחנים עבורו הצעות מקבוצות בטורקיה ובאיטליה.

מאוויס צ'יבוטה | Marc Atkins/Getty Images

בינתיים, בחיפה מתמודדים עם חוסר ודאות כמו שאר קבוצות הליגה, בעקבות ההחמרה במצב הביטחוני לאורך השבוע החולף שהביאה לדחייה של מספר משחקים. במועדון ממשיכים להמתין לתשובה רשמית מטעם ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות, בנוגע למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב שנקבע ליום שני, וכן המפגש עם מ.ס אשדוד בליגה ביום חמישי. במכבי חיפה קיוו שהמשחק מול הצהובים יתקיים לעיני קהל וזאת לאחר שמכרו כ-12,000 כרטיסים, אולם כעת מבינים כי ייתכן שהמצב הביטחוני עלול למנוע כניסה של אוהדים. ברק בכר ושחקניו חידשו את הפעילות ושבו לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי