מסתמן: מאבוקה, אבו פאני ו-וילדסחוט יעזבו, מאיר ומנחם ימשיכו

שחקני מכבי חיפה | אודי ציטיאט

מכבי חיפה נערכת לעונה הבאה: הקמרוני מבוקש על ידי סכנין, הקשר נחוש לצאת לחו"ל ושחקן הכנף צפוי לשוב להולנד. שני המגנים יחתמו על חוזים ארוכי טווח. במועדון קיבלו בהבנה את דחיית חצי גמר הגביע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה קיבלו בהבנה את דחיית חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א. כידוע, המשחק נדחה בפעם השלישית ונקבע ליום חמישי, אולם בהודעת התאחדות לא נמסרה שעה ולא המגרש בו יתקיים, כך שקיימת אפשרות שתהיה דחייה נוספת וזאת בכפוף כמובן למצב הביטחוני.

"אין מישהו במועדון שלא רוצה לסיים את העונה הזו עם זכייה בדאבל, אבל לפני כן אנחנו רוצים שקט עבור האוהדים הרבים שלנו ובמרכז ובדרום ועבור מדינת ישראל כולה", אמרו הבוקר במכבי חיפה על ההחלטה, שהובילה לכך שגם משחק הליגה מול מ.ס אשדוד נדחה למועד לא ידוע.

במקביל לרצון לסיים את העונה עם שני תארים, בחיפה ממשיכים לחשוב על העתיד ופועלים להארכת ההתקשרות עם מספר שחקנים. אחד מהם הוא סאן מנחם, ממצטייני הקבוצה העונה, שהביע נכונות לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים. גם רז מאיר צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח.

סאן מנחם | אריאל שלום

לעומתם, מוחמד אבו פאני צפוי לעזוב את הקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני מספר שבועות, הקשר רוצה לצאת לחו"ל ובשיחה שנערכה בין נציגיו לנציגי מכבי חיפה, הוחלט כי הוא יימכר בקיץ הקרוב. שחקן נוסף שנמצא בדרך החוצה מהכרמל הוא יאניק וילדסחוט המאכזב, שהבהיר כי ברצונו לשוב להולנד ולא לעבור לקבוצה אחרת בישראל.

שחקן שעשוי לעזוב את חיפה ולהישאר בישראל הוא ארנסט מאבוקה, שזוכה להתעניינות מצד בני סכנין. סוגיה נוספת שתיסגר בקרוב היא המשך ההתקשרות עם כוכב קבוצת הנוער של המועדון, נהוראי יפרח, שערך העונה מספר הופעות במדי הקבוצה הבוגרת וצפוי לחתום על חוזה לחמש שנים. לא מן הנמנע שבעונה הבאה שחקן הכנף הצעיר יושאל לאחת מקבוצות ליגת העל.

ארנסט מאבוקה | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי