כפ"ס תנסה להשאיר את מוזי, פדידה צפוי להמשיך אם חוזהו יכובד

היורדת ללאומית מקווה להצליח להשאיר את המושאל ממכבי חיפה, שמרשים מאז שהצטרף בינואר. סימן שאלה סביב הקפטן, ההערכות הן שיסכים להישאר. רז כהן רוצה להישאר בליגת העל, גזל: "אמצא את מקומי במקום אחר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

ההפסד 2:1 של הפועל כפר סבא אתמול (חמישי) לבני יהודה במחזור הסיום של עונת 2020/21 ייצג לא מעט את העונה שעברה הקבוצה מהשרון, שירדה לליגה הלאומית. הירוקים הגיעו למספר מצבים לא רעים, אפילו היו עדיפים, אך שוב הפסידו בשל נאיביות וטעויות בהגנה.

המאמן רביד גזל סיים למעשה את תפקידו ויפנה את מקומו לאורי גוטמן. לאחר שנתיים במועדון, גזל צפוי לנסות למצוא קבוצה בה יאמן כמאמן קבוע: "אני אמצא את מקומי בכדורגל במקום אחר. נתתי את כל כולי להפועל כפ"ס ואני בטוח שמי שצריך להעריך את זה, מעריך. התקופה הזאת גרמה לי ללמוד הרבה דברים. עדיין אני צריך לצבור ניסיון, אבל אני בטוח שגם בעתיד כמאמן, אביא תוצאות יותר טובות", התייחס לכך גזל בסיום.

כעת, הפנים לעונה הבאה. הבעלים יצחק שום מתכוון להעמיד תקציב גבוה ככל הניתן, אולי אף השני בגודלו בליגה הלאומית אחרי בני יהודה, כשבכפ"ס יבצעו חריש עמוק בסגל. שחקנים צעירים ושחקני בית כמו בן חיון, יהושע שטרמלינג, איתי שור ויוני סטויאנוב צפויים להמשיך, כאשר סימן שאלה גדול נמצא סביב הקשר רז כהן, שמחזיק בחוזה, אך ירצה לשחק בליגת העל.

רביד גזל
רביד גזל | דני מרון

מבחינת הזרים, אף אחד לא יישאר. חלקם כבר עזבו את הארץ, ואליהם יצטרפו קיזיטו, סודיק אטנדה ואמדו סוקונה. שחקן הרכש היחיד שהרשים עם הגעתו בינואר הוא טימוטי מוזי המושאל ממכבי חיפה. במועדון רוצים להשאיר את שחקן הכנף המוכשר, אך מודעים לכך שמדובר במשימה קשה.

השאלה הגדולה מרחפת סביב הקפטן עומר פדידה, אשר מחזיק בחוזה לא נמוך במושגי הליגה הלאומית, כאשר ההערכות בקרב שחקנים ואנשים במועדון הן שאם בהנהלה יכבדו את חוזהו – הוא יסכים להישאר בשל מעמדו וההערכה לה הוא זוכה בעיר.

אורי גוטמן, שיחל את רשמית את תפקידו בקרוב, ינסה למצוא שני זרים חדשים שישדרגו את המועדון, מה שלא צלח השנה. כפי שפרסמנו, במועדון רוצים להחזיר את האקס אלי אלבז, ששיחק תחת גוטמן בעונה האחרונה בסקציה נס ציונה.

עומר פדידה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי