הפועל ת"א פותחת בהכנות לגמר הגביע ומכינה הפתעה למכבי ת"א

לאחר ה-2:3 על בני סכנין במחזור הסיום, האדומים יקיימו משחקי אימון נגד הנוער וחושבים על מערך מיוחד לגמר. קנצפולסקי מתוכנן להיכלל בסגל בעונה הבאה. דוידה: "הניצחון נותן שמחה, נעשה הכל בשביל התואר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הורידה אתמול (שני) את המסך על עונת 2020/21 בליגת העל עם ניצחון 2:3 על בני סכנין באצטדיון דוחא. בפעם הראשונה העונה, האדומים כבשו שלוש פעמים במשחק אחד. האדומים סיימו במקום ה-11 בטבלה בעונה קשה בה השיגו ניצחון בית אחד בלבד – נגד הפועל חדרה בחודש נובמבר. מדובר בעובדה שאינה זכורה בהיסטוריה של המועדון, אך החל מהבוקר יוצאים בקבוצה במסלול הכנה לדרבי בגמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ב -2 ביוני.

הצוות המקצועי בראשותו של ניר קלינגר יהיו צריכים לשמור על הכנה מקצועית טובה בתקופה של תשע ימים ללא משחקים עד גמר הגביע בחמישי הבא. הכוונה היא לערוך מספר משחקי אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון כדי לשמור על כושר משחק. לאחר המשחק, אושר דוידה אמר כי "זה ניצחון שנותן קצת שמחה. עכשיו נעשה הכול להביא את תואר גביע המדינה, לנו ולמועדון." בנוסף, גם המאמן ניר קלינגר נערך לגמר וסיפר כי הקבוצה "תמשיך לשמור על המורל. אנחנו מתרגשים לקראת הגמר, נגיע לדרבי סופר מוכנים".

מהמשחק אתמול נעדרו מספר שחקנים שישחקו בגמר הגביע, ונעדרו בשל הרחקות ופציעות התאוששות , כמו ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, דני גרופר, שי אליאס ,אופק ביטון ועומרי אלטמן. קלינגר הציג אתמול בהופעת בכורה בהרכב את הקשר הצעיר מהנוער, אל-ים קנצפולסקי, שמתוכנן להיות בעונה הבאה מהפנים החדשות בסגל הקבוצה. אחד המצטיינים במשחק אתמול היה המגן השמאלי דורון ליידנר שקיבל את חולצת ההרכב לאחר תקופה ארוכה. אם דני גרופר יצא לשחק בליגה הבלגית לאור ההתעניינות בו, לקלינגר כבר יש את מי שייכנס חזרה להרכב בדמותו של ליידנר.

דורון ליידנר | מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי של הקבוצה יעקב בשני מחזורי סיום הפלייאוף העליון אחרי משחקי מכבי תל אביב שתפגוש את מ.ס אשדוד והפועל קריית שמונה כדי להכין מערך טקטי שיפתיע את מכבי תל אביב בגביע. בשלב זה ימתינו בקבוצה עד הגמר כדי להודיע מי השחקנים מהסגל הנוכחי לא ימשיך בעונה הבאה. לקבוצה יגיעו שלושה שחקנים זרים חדשים, שיחברו לשטקוס, עמנואל בואטנג וסיאנדה קולו שימשיכו בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי