גרשון ואבו פאני עשויים לפתוח ב"משחק האליפות" בקריית שמונה

התרגשות שיא בכרמל לקראת ההתמודדות בצפון הרחוק, בה ניצחון יבטיח תואר ראשון מזה עשור. הבלם אמור להחליף את פלאניץ', הקשר מועמד להחליף את אחד משחקני ההתקפה. האוהדים בשיגעון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

התרגשות אדירה במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (רביעי ב-20:00) בק"ש, שעשוי להיות משחק האליפות של הירוקים לאחר עשור. במועדון מנסים לשדר עסקים כרגיל אבל מודעים לטירוף הגדול שקיים בקבוצה ובקרב הקהל סביב המפגש שעשוי להיכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון.

הבוקר נודע כי גורמים בעיריית פנו לאנשי המועדון במטרה להתחיל בתכנון חגיגות האליפות, אליהן צפויים להגיע עשרות אלפים, אך הירוקים הבהירו כי הם לא רוצים להתעסק בכך עד שהאליפות תובטח רשמית. "ברגע שזה יהיה חתום ונעול, אנחנו נחגוג ובענק", הבטיחו במועדון.

בינתיים, ברק בכר ניסה להוריד את חניכיו לקרקע והבהיר כי יצטרכו לעשות סוויץ' ולשים את הרעש הגדול סביב המשחק בצד. "לאורך כל העונה הוכחתם שאתם מסוגלים", אמר להם המאמן. לקראת ההתמודדות בכר אמר: "אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה נגד קבוצה שנלחמת על המקום שלה באירופה. אנחנו אחרי משחק טוב, רוצים להמשיך ולמנף את זה ורוצים לשמח את הקהל שלנו. אנחנו מאוד מפוקסים במטרה, שהיא לבוא, לעשות את הדברים נכון ולנצח את המשחק".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

בחיפה לא מקלים ראש ביריבה שניצחה לא מזמן במגרשה הביתי את מכבי תל אביב. לאור פציעתו של בוגדן פלאניץ', שסובל ככל הנראה מקרע בשריר הירך האחורי וישוב רק בעונה הבאה, בכר מתלבט לגבי זהות הבלם שיפתח לצד עופרי ארד. נראה כי רמי גרשון זוכה לעדיפות וצפוי לפתוח, אולם גם הצבתו של חוסה רודריגס נלקחת בחשבון. מוחמד אבו פאני שנעדר מול אשדוד בגלל צהובים עשוי לפתוח במקום אחד משחקני ההתקפה (צ'רון שרי, דולב חזיזה ועומר אצילי). ניקיטה רוקאביצה, שחזק להבקיע במשחק האחרון, צפוי להמשיך בחוד.

במקביל להכנות המקצועיות, הטירוף האמיתי נמצא בקרב האוהדים, שרבים מהם הגיעו לקריית שמונה והסתערו על כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה המקומית. 3,500 הכרטיסים שהוקצו למכבי חיפה יאזלו במהלך היום והאצטדיון צפוי להיות מלא עד אפס מקום וצבוע כולו בירוק.

במקבל, משטרת ישראל תגיע בכוחות גדולים למשחק ואף הבהירה כי לא תאפשר תנועה מסביב לאצטדיון לאוהדים שלא יחזיקו בכרטיס. עוד ציינו במשטרה כי ישנה דרישה להגיע מוקדם ככל שניתן כדי למנוע עומס ולא יתאפשרו חגיגות במקום מכיוון שהאצטדיון בק"ש ממוקם בשכונת מגורים. "אנחנו מקווים שהאוהדים יישמעו להוראות המשטרה והכל יעבור בשלום", אמר גורם בחיפה. דוברת מחוז צפון במשטרה כבר הבהירה את הנהלים לקראת המשחק.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי