בכר העביר רשימת רכש וצפוי לחתום בקרוב: "שני הצדדים רוצים"

במכבי חיפה ינסו לסגור בסוף השבוע את המשך דרכו של המאמן, שעובד על בניית הסגל: "כל שנותר הוא לסכם", הבהירו. שמיר עשוי להגיע אם אבו פאני יעזוב, האופציה להמשך ההתקשרות עם מאיר נדחתה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חגיגות האליפות של מכבי חיפה נמשכו אתמול (שלישי) ברחבת אצטדיון סמי עופר, בהשתתפות כ-4,000 אוהדים ושחקנים כמו עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה ואחרים. במועדון קיוו שהאירוע הרשמי ייערך במגרשי אתו"ס עם הופעה של הזמרת עדן בן זקן, אך משטרת ישראל מסרה כי המארגנים לא עמדו בדרישות האבטחה והרישוי הנדרשות והקהל הירוק נאלץ לאלתר. עם זאת, בעיריית חיפה הבטיחו כי יעשו מאמץ גדול לפצות על כך וינסו לערוך חגיגות רשמיות בהקדם.

מכבי חיפה ערכה אתמול גם מסיבות סיום עונה במתחם בכפר גלים, אליה הגיעו כל אנשי הצוות של המועדון וכמובן שגם הנשיא יעקב שחר, שנראה מחויך וזכה לכבוד גדול מהנוכחים. "אנחנו חוגגים ושמחים, אבל החל ממחר הראש של כולנו צריך להיות בעונה הבאה", הדגיש הנשיא, שלצד בנו אור ינסה להיפגש עד סוף השבוע עם סוכנו של ברק בכר, דודו דהאן, על מנת להגיע עמו לסיכום על המשך דרכו של המאמן בכרמל גם בשנתיים הקרובות.

גורמים בקבוצה התייחסו הבוקר למשא ומתן בין הצדדים והבהירו כי בכר צפוי להישאר במכבי חיפה: "יש רצון מצד שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות וכל שנותר הוא לסכם על המספרים". על רצונו של המאמן להמשיך במכבי חיפה תעיד גם העובדה שהוא כבר דאג להעביר להנהלת הקבוצה רשימת שחקנים מהסגל הנוכחי שהוא ממליץ להשאיר בקבוצה וכן רשימה של מועמדים, זרים וישראלים, שיכולים לדעתו לחזק את הסגל שלו בעונה הקרובה.

אתמול מומשה האופציה על יובל אשכנזי וסאן מנחם, כאשר המגן אף קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש ונציגיו ייפגשו עם משפחת שחר בתחילת השבוע הבא. לעומתם, האופציה על רז מאיר טרם מומשה, כשהירוקים ביקשו להאריך את התקופה בשבועיים נוספים. הבוקר דיווחנו כי הפועל באר שבע צפויה להיכנס לתמונה אם המגן הימני יעזוב את הכרמל. במקביל, הובהר לנציגיו של מוחמד אבו פאני כי עליו לעדכן לגבי עתידו בחודש הקרוב. אם הקשר יעזוב וייצא לאירופה, עדן שמיר מסטנדרד ליאז' עשוי להחליפו.

מוחמד אבו פאני חוגג אליפות | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי