כפי שפורסם לראשונה בספורט1: רועי גורדנה חתם בהפועל באר שבע

רועי גורדנה | הפועל באר שבע, רשמי

הקבוצה של רוני לוי ממשיכה לגבש את הסגל לקראת העונה הבאה. קשר אשדוד חתם לשנתיים וחוזר לקדנציה נוספת בבירת הנגב אחרי שבלט בעונת 2014/15: "מתרגש לשחק שוב בפניכם, אתן הכל כדי שנחגוג כמה שיותר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לחזק את הסגל שלה לעונה הבאה והיום (חמישי) הודיעה על שחקן רכש שלישי שמצטרף: אחרי איאד אבו עביד ואביב סולומון, הקבוצה מבירת הנגב החתימה את רועי גורדנה קפטן מ.ס אשדוד, לשנתיים. המגעים הראשוניים בין הצדדים החלו כבר בחודש מרץ ולפני שבועיים המשא ומתן הלך והתקדם. ביום שני גורדנה, אותו בצוות המקצועי מעריכים מאוד, כבר סיכם בקבוצה אך החתימה עצמה התעכבה.

גורדנה אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לחזור לקבוצה. זכיתי לכבוש את השער האחרון של הקבוצה באצטדיון וסרמיל והספקתי לשחק מעט כשחקן הקבוצה באצטדיון טרנר. אני מתרגש לחזור ולשחק שוב בפניכם, האוהדים האדומים. אתן הכול על מנת שיחד נחגוג כמה שיותר בעונה הקרובה".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אני שמחה לראות שוב את רועי במדי הקבוצה שלנו. רועי, שהיה מחובר מאד לעיר ולאוהדים מצטרף לסגל שנבנה פה הקיץ ואני בטוחה שיסייע לנו רבות".

רועי גורדנה בקדנציה הקודמת בבאר שבע | ברני ארדוב

בתחילת השבוע אמרו בסביבתו של הקשר: "מרגע שאלונה נפגשה איתו, לא הייתה לו לרגע אחד מחשבה להמשיך באשדוד. הוא נפגש עם ג'קי רק מתוך כבוד". לדבריהם גם האלופה הייתה בתמונה: "מכבי חיפה הגישה הצעה נדיבה, אך רועי גם חשב היכן הוא יוכל לשחק יותר. בבאר שבע מייעדים לו משבצת של שחקן הרכב, בחיפה עוד לא בטוחים מה יעשו בקיץ".

הקשר בן ה-30 כבר שיחק בעבר בבירת הנגב. בעונת 2014/15, לאחר שהצטרף מהפועל תל אביב, רשם שבעה שערים ועוד ארבעה בישולים בליגה ב-31 הופעות. הוא הגיע עמה לגמר הגביע שם הובסה הקבוצה 6:2 למכבי תל אביב. בינואר 2016 הושאל למכבי פתח תקווה וכעבור שנה, אחרי שאמנם זכה עם הקבוצה בגביע הטוטו ובאלוף האלופים, נפרד סופית ועבר לבני יהודה תל אביב.

רועי גורדנה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי