הערעור של מכבי חיפה נדחה: העונש של דולב חזיזה נותר בעינו

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

קשרה של האלופה, שהורחק לשלושה משחקים ונקנס בשל הקריאות נגד מכבי תל אביב, לא קיבל המתקה מבית הדין של ההתאחדות. נשיא ביה"ד: "נוכח העבירה החמורה והמכוערת, מדובר בעונש הולם למדי"

(גודל טקסט)

דולב חזיזה הסתבך כאשר נתפס שר עם אוהדי מכבי חיפה במהלך חגיגות האליפות שיר בו כינה את מכבי תל אביב "ניאו נאצים". הדבר גרם לניפויו מנבחרת ישראל, ולפני כשבועיים הגיע עונש חמור יותר – הוא הורחק משלושת המשחקים הראשונים של העונה הבאה ונקנס ב-5,000 ש"ח. הקשר והאלופה הגישו ערעור – שנדחה היום (שני), והעונש נותר בעינו.

שבוע לאחר החלטת ההתאחדות להרחיק את השחקן, במועדון החליטו לערער. באמצעות פרקליט מכבי חיפה, עו"ד עופר בן-אסא, פנה חזיזה לבית הדין העליון של ההתאחדות בבקשה לבטל את ההחלטה להרחיקו לשלושה משחקים, בטענה שבית הדין המשמעתי סירב לדחות את הדיון, חרף הסכמת התובע לדחייה ובזמן ששהה בחופשה בחו"ל (הזמן היחיד שהוקצב לשחקנים העונה).

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עמית פינס, ביקר את בקשת מכבי חיפה לביטול העונש ואמר: "הבקשה לא נועדה אלא לעקוף את מגבלת הערעור הקבועה בתקנון ביחס להרחקה ממספר משחקים שאינו מזכה בערעור".

נשיא ביה"ד העליון, אמנון סטרשנוב, כתב בפסק הדין: "דין הטענות להידחות. לא נגרם לשחקן כל עוול. נוכח העבירה החמורה והמכוערת שעבר, תוך שימוש בביטויים קשים, סרי טעם ומיותרים – נראה לי כי מדובר בעונש הולם למדי שהוטל עליו, גם אם הוא נוטה מעט לקולה ,לטעמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי