בכפ"ס החמיאו ללקאו, רייכרט: "המגרש היה קשה, נגיע מוכנים לחדרה"

במועדון מרוצים מהניצחון על כפר קאסם בגביע בניגוד לעונה שעברה. הקשר שכבש את שער הבכורה במועדון והשתלב היטב במערך של אלישע לוי זכה לשבחים. רייכרט: "לא היה הרבה כדורגל, היכולת תשתפר". וגם: הגיבוש לזרים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא רצו להימנע אתמול (שישי) מהדחה שנייה ברציפות על ידי מ.ס כפר קאסם והצליחו לעמוד במשימה. על אף תנאי מגרש לא פשוטים ויכולת לא מרהיבה, הקבוצה של אלישע וי סימנה וי גדול עם ניצחון 0:2 ומעתה ואילך יוכלו להתעסק במאבי ההישרדות בליגה.

הקשר עומר לקאו שכבש את שער הבכורה שלו במועדון ונראה שהשתלב די מהר במערך של לוי – זכה לשבחים. בקבוצה שמחו גם מהעובדה שאמדו סוקונה, שממעט להבקיע – הצליח לעשות זאת אמש, גם אם בפנדל. כזכור, המאמן התעקש מאוד על השארתו ודחה מספר אפשרויות לעזיבתו כולל טרייד עם הפועל חדרה בתמורה לחלוץ מרשל אודה.

בן רייכרט ניתח בסיום: "לא היה הרבה כדורגל, יותר נכון מעט מאוד כדורגל. מזג האוויר היה קשה וכך גם המגרש. כמו שכולנו יודעים, בגביע חשוב לעבור לשלב הבא. היכולת תשתפר בהמשך. עלינו שלב ועמדנו במשימה. ניקח את הניצחון לאווירה טובה והפנים קדימה להפועל חדרה".

עומר לקאו | קובי אליהו

המשך העונה: "נעבוד קשה השבוע, נגיע מוכנים למשחק הבא נגד חדרה. כולנו יודעים שזה משחק על שש נקודות. הגיע שני זרים לאחרונה והם בינתיים נראים אנשים טובים שכיף להתאמן איתם. אנחנו עם הפנים קדימה, מאמינים בעצמה וסומכים על השחקנים, המאמן וההנהלה ומוכנים להמשיך המשימה שלנו".

בקבוצה ינסו להכשיר את המגן הימני טום שלח לקראת המשחק החשוב בשבת. בעניין אחר, אתמול, על מנת לכבש את השחקנים הזרים החדשים שהצטרפו לקבוצה, הוזמנו דומנטאס שימקוס, ג'יימי הופקאט ופלורנט חסאני לארוחת שישי אצל מאמן הכושר של הקבוצה גל ועקנין.

בן רייכרט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי