אחרי המסר מבכר: טוואטחה יחזור להרכב נגד פ"ת, התלבטות בין דוניו לרוקאביצה

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

המגן, שהודח מהסגל לבני יהודה בעקבות עבירת משמעת, יתפוס את מקומו של סאן מנחם שייעדר בעקבות כרטיסים צהובים. התלבטות בין רודריגס לשרי, דוניו עשוי לפתוח במקום רוקאביצה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם ובסיומו נותרו לברק בכר שתי התלבטויות בנוגע להרכב שיפתח מחר בשמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה. בצוות המקצוע צפויים לקבל את ההחלטה רק בסמוך לשריקת הפתיחה. חוסה רודריגס, שנפגע בקרסולו בניצחון על בני יהודה והוחלף במחצית השנייה, נמצא בספק למשחק והמאמן מתלבטו בינו לבין צ'רון שרי, שפתח נגד בני יהודה על הספסל. בקבוצה מאמינים כי הספרדי לא ירצה לפספס את המשחק החשוב, וההזדמנות לנקום במלאבסים אחרי ההפסד בליגה. ההתלבטות השנייה היא בהתקפה. בצוות המקצועי לא רוצים לסכן את מלך השערים, ניקיטה רוקאביצה, שחזר מפציעה רק בשבת, ושואפים להחזיר אותו לעניינים בהדרגה, לכן הנטייה כרגע היא לפתוח עם דוניו בהרכב.

המגן סאן מנחם שמרצה הרחקה לאחר חמישה כרטיסים צהובים, ייעדר מהמשחק ומי שיתפוס את מקומו בהרכב הוא טאלב טוואטחה, למרות שבימים האחרונים נשקלה אפשרות לפתוח עם רמי גרשון. כזכור טוואטחה הודח מהסגל לבני יהודה לאחר שנעדר מארוחת גיבוש של הקבוצה בשבוע שעבר. המגן שהגיע בקיץ בקול תרועה והיה צפוי לשמש כמגן השמאלי המוביל של הירוקים, סבל מקורונה ופציעה ועדיין לא הצליח לתפוס את מקומו בהרכב של בכר, אך יקבל את הקרדיט בכל זאת נגד הקבוצה מאם המושבות.

בכרמל לא מודאגים וממשיכים לגבות את טוואטחה, באמונה שהוא יישאר בקבוצה לשנים רבות: "טוואטחה מקבל ויקבל את הגיבוי המלא מאיתנו. אין לנו ספק שיתרום מעצמו גם העונה אבל גם הוא מבין שהוא צריך לעשות שיפור רציני כדי לתפוס את המקום של סאן. בכל מקרה, כדי לזכות בתארים צריך סגל איכותי ועמוק, וראינו בשבועות האחרונות כמה זה משמעותי". אמר גורם בצוות המקצועי אך הבהיר: "מצד שני, טוואטחה ושאר השחקנים הבינו את המסר – אין לנו רצון או כוונה להתעסק בענייני משמעת כאלה ואחרים, בטח לא במאני טיים".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדאן פלאניץ, טאלב טוואטחה, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס (צ'רון שרי), עומר אצילי, דולב חזיזה, גונדסווי דוניו (ניקיטה רוקאביצה).

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי
דוניו. יחזור להרכב הפותח | מאור אלקסלסי

לקראת המשחק אמר המאמן ברק בכר: "כמיטב הקלישאה, ממשחק גביע אין דרך חזרה וצריך לבוא ולתת את הכל במטרה לעבור. אנחנו נפגוש קבוצה טובה שניצחה אותנו בבית, אבל נגיע בסגל יותר טוב ומומנטום יותר טוב".

לדברי המאמן הוסיף גם הקשר עומר אצילי: "הפסדנו למכבי פתח תקווה לפני 10 ימים ואנחנו נבוא מוכנים במטרה לעבור שלב. אנחנו גם שמחים שהקהל מגיע להיות איתנו בסמי עופר וחובת ההוכחה עלינו".

כפי שאמר אצילי, בקרב השחקנים ישנה התרגשות גדולה לקראת הגעת אוהדים לראשונה העונה לסמי עופר. חוץ מ-1500 האוהדים שיזכו בהגרלה, ארגוני האוהדים השונים הודיעו כי יגיעו לאצטדיון ויתמכו בקבוצה מבחוץ. בחיפה מצפים לתשובה חיובית ממשרד הבריאות, בכל הנוגע להגדלת כמות האוהדים באצטדיונים לקראת משחק הליגה בשבת נגד מכבי נתניה: " "הייתה חוויה לראות אותם בבלומפילד ביום ראשון, וזאת תהיה חוויה יותר גדולה לראות אותם בכמויות גדולות גם בסמי עופר" אמרו בחיפה.

עוד על מכבי חיפה

ללמוד מהעבר: למכבי חיפה אסור לחזור על טעות זנטי עם יפרח
כך התפספס המעבר של אבי נמני למכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי