מקורביו של פרץ: דור רוצה להישאר במכבי תל אביב

בסביבת הקשר המצטיין סיפרו כי הוא ממתין להתפתחויות. בחמישי: פגישה בין נציגו לבין ראשי הצהובים. לאחר הדרבי: במועדון ינסו להבין לאן מועדות פניהם של סבוריט והרננדס. נחמיאס עדיין על הפרק. יאניוטיס חוזר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה ב-2:2 ביתי מול הפועל קריית שמונה במחזור סיום הליגה ואיבדה את האליפות למכבי חיפה, מחר (רביעי) בלילה נדע באיזה טעם מכבי תל אביב תסיים את עונת 2020/21, כאשר האלופה תפגוש באצטדיון בלומפילד את הפועל תל אביב לדרבי הגדול במסגרת גמר גביע המדינה (20:30).

במקביל לרצון לסיים את העונה עם תואר שלישי, אחרי שכזכור זכו ב"אלוף האלופים" ובגביע הטוטו בפתיחת העונה וכן העפילו לשלב הנוק-אאוט באירופה, ההכנות לקראת העונה הבאה נמצאות בעיצומן. במכבי תל אביב לא מתכוונים לחזור על הטעות של הקיץ האחרון, אז כזכור מונה גאורגיוס דוניס רק ב-12 באוגוסט ולא היה מעורב במרבית ההחלטות בנוגע לסגל הקבוצה. למעשה, במועדון כבר החליט כי פטריק ואן לוון יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה וההולנדי יהיה זה שיבנה את הסגל, כשההודעה הרשמית על הארכת ההתקשרות עמו צפויה לצאת לאחר הדרבי.

ואן לוון כמובן היה רוצה לראות את דור פרץ, השחקן המרכזי שלו העונה, חותם על חוזה וממשיך להוביל את הקבוצה גם בשנים הקרובות, אך הכדור נמצא בידיים של השחקן שמסיים את חוזהו במועדון ומבוקש על ידי מספר מועדונים ממדינות שונות באירופה. בחמישי הקרוב, כך נודע לספורט1, אמורה להתקיים שיחה בין סוכנו של פרץ, אבי נמני, לנציגי מכבי תל אביב, שכידוע רוצה להחתים את הקשר על חוזה לארבע שנים. בסביבת פרץ סיפרו הבוקר כי השחקן ממתין להתפתחויות בנוגע לעתידו, אך הפתיעו כשהדגישו כי הוא רוצה להמשיך בקבוצת נעוריו.

פרץ, שהחמיץ את המשחק נגד קריית שמונה עקב צבירת כרטיסים צהובים, ישוב מחר להרכב ויקווה להוביל את הקבוצה לזכייה בגביע. יונתן כהן יהיה מחר בסגל הרחב, אך נראה שטל בן חיים יהיה מי שיפתח בהרכב לצד אדוארדו גררו ואיתי שכטר.

דור פרץ | לירון מולדובן

אתמול מימשה מכבי ת"א את האופציה בחוזהו של הבלם לואיס הרננדס ולאחר הדרבי ראשי הצהובים צפויים להיפגש עם השחקן הספרדי ולהבין האם הוא רוצה להמשיך בישראל. שיחה נוספת תתקיים עם אנריק סבוריט, לו כבר הוצע חוזה חדש שעליו פורסם לראשונה בספורט1. בקריית שלום ממתינים להחלטת המגן השמאלי, שכידוע מסיים את חוזהו בתום שלוש שנים ובוחן הצעות מעבר לים.

מי שעדיין נמצא על הפרק מבחינת מכבי תל אביב הוא עידן נחמיאס, קפטן קריית שמונה, שסיים את חוזהו והצהיר הלילה כי לא ימשיך במועדון הצפוני. במקביל, השחקן ונציגיו בוחנים הצעות מבלגיה וכן מישראל, כאשר גם באר שבע ומכבי חיפה הוזכרו על ידי מקורביו כמועמדות לצרפו. השוער אנדראס יאניוטיס, אשר הושאל לאטרומיטוס היוונית בתחילת העונה, סיים את תקופת ההשאלה ויחזור בקרוב למכבי ת"א.

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, שרן ייני, דור פרץ, אדוארדו גררו, איתי שכטר, טל בן חיים (מתן חוזז).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי