שרף תקף שוב את נתניהו: "במדינה מתוקנת, המנוול היה יושב בכלא"

play
שלמה שרף במשחק הוקרה לשלמה שרף | ברני ארדוב
לווית מאי נעים, בית עלמין גן חיים 11.10.23 05:32

מאמן הנבחרת לשעבר ביקר ברדיו צפון 104.5fm: "הוא אסון, דם ילדינו על הידיים שלו. חייב לעוף ולקחת את כל האפסים בממשלה איתו"

(גודל טקסט)

שלמה שרף ממשיך לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו במלוא העוצמה. כזכור, מאמן נבחרת ישראל לשעבר איבד את נכדתו, מאי נעים, שנרצחה בטבח במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. מאז, שרף יצא נגד נתניהו, כינה אותו "שקרן" וטען כי "הממשלה הרסה את המדינה". הפעם הוא התבטא במילים קשות ביותר נגד ראש הממשלה בריאיון לליאת רון ברדיו צפון 104.5fm.

"יש לנו בן אדם אחד במדינת ישראל שקוראים לו ביבי, הוא אסון שעל הידיים שלו יש את הדם של הילדים והנכדים שלנו. הוא לא יכול להתנקות לעולם, הוא חייב לעוף עם הממשלה הכושלת שלו. לא רק שהוא עשה אסון למדינה – הוא עשה אסון יותר גדול עם המינויים הפוליטיים שלו. אין שם היום שר אחד שמתפקד, יש שם 20 משרדים מיותרים", ביקר שרף.

"את שמעת על משרד למורשת, ומשרד למסורת, ומשרד לדתיים, את יודעת כמה עולות הלשכות האלה?", שאל את המגישה. "והם עכשיו מתעסקים עם חלוקת כספים קואליציוניים. 200 אלף פליטים יש לנו במדינה! נתניהו בן אדם מסוכן למדינה, אמרו את זה עליו, כל בכירי הליכוד אומרים את זה עליו והם מחזיקים את הכיסאות שלהם בכוח במקום ללכת הביתה, לעוף לנו מהעיניים. בושה וחרפה! בכל מדינה מתוקנת הוא היה יושב בכלא המנוול הזה! הוא צריך ללכת ולקחת את כל האפסים איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי