שינו זוארץ במסר לנבחרת ישראל. מפגש מרגש לשחקנים

הנבחרת נותרה בבודפשט ותשוב ארצה רק בראשון, יו"ר ההתאחדות שוחח עם השחקנים: "מצפה לראות אתכם יחד, תשמרו על הכבוד שלכם ושל הצוות. נחווה דברים יפים בעתיד". הנבחרת אירחה את אחיו של רון ברסלבסקי שחטוף בעזה וכן את חייל מגלן אמיתי ארגמן שנפצע קשה בקרבות

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה לשהות בבודפשט ותשוב לארץ מחר (ראשון) בבוקר. כזכור, משחק הידידות מול בוסניה שהיה מתוכנן ליום שלישי בוטל, אבל בהתאחדות לכדורגל החליטו שהמשלחת תישאר בבית המלון בבירה ההונגרית ותשוב לארץ רק מחר.

בנבחרת תיכננו מראש להשתדל להתרכז רק בכדורגל לפני המשחק מול איסלנד שלשום ולכן נמנעו לפני המשחק מהרגשות העזים שמלווים את המדינה מאז 7 באוקטובר, אבל אחרי ההפסד ולאור העובדה שבבודפשט נמצאת משלחת של משפחות חטופים וחיילים פצועים, נקבע מפגש בינם לבין השחקנים בבית המלון בו נמצאת הנבחרת.

הנבחרת אירחה הבוקר את שני האחים של רון ברסלבסקי בן ה-19 החטוף בעזה מ-7 באוקטובר וכן את אמיתי ארגמן, חייל יחידת מגלן במילואים שנפצע קשה בקרבות ברצועת עזה. האחים של רון סיפרו לשחקנים על מעשי הגבורה של רום שעבד באותו יום כמאבטח במסיבה ברעים ושיתפו אותם במאמציהם להשבתו. אמיתי ארגמן, לוחם מגלן שנפצע סיפר לשחקנים על הפעולות שהיה שותף להן בעזה ועל האירוע שבו נפצע קשה ואיבד את שתי רגליו ושיתף אותם בתהליך השיקום שהוא עובר בימים אלה.

אלי דסה, ערן זהבי שחקני נבחרת ישראל עם אחיו של החטוף רון ברסלבסקי ועם אמיתי ארגמן שנפצע קשה בקרבות בעזה
אלי דסה וערן זהבי עם אחיו של החטוף רון ברסלבסקי ועם אמיתי ארגמן שנפצע קשה בקרבות בעזה | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הכל על המפלה של נבחרת ישראל

ראש חולה במיטה חולה: אלו הבעיות המרכזיות של נבחרת ישראל המועדף, האלטרנטיבה והאופציה המקומית: המועמדים לאמן את נבחרת ישראל אם זה היזם, אין מה לבוא בטענות לקבלן הביצוע: הכישלון של בניון קריאת השכמה: ההזדמנות של הנבחרת לראות איך עושים את זה נכון אחרי התבוסה: בהתאחדות לכדורגל מעריכים שחזן לא ימשיך בנבחרת

בתוך כך קיים אתמול יושב הראש שינו זוארץ שיחה עם השחקנים ובתחילתה עדכן אותם מדוע בוטל המשחק מול בוסניה. זוארץ מודע לכך שהשחקנים רצו לעזוב הביתה כבר למחרת המשחק ולכן אמר להם: "אני איתכם ביחד ולכן גם אני נשארתי את סוף השבוע הזה בבודפשט ולא בחרתי לעזוב. אני מצפה לראות אתכם יחד ברגע הזה. תשמרו על הכבוד שלכם, של החברים שלכם, של הצוות שמאמן אתכם. תהיו ביחד גם ברגע הזה, כי אנחנו נחווה יחד דברים יפים בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי