ניצן לא צפוי לפתוח נגד צ'כיה, וייסמן יחליף את דאבור

בנבחרת רצו לבחון את שוער בית"ר נגד נורבגיה ואולי לתת לו צ'אנס גם בליגת האומות אך ביטול המשחק נגד נורבגיה בעוכריו ומרציאנו יפתח. טיבי ואלחמיד ישובו לאימונים מלאים, חלוץ ויאדוליד ישחק לצד זהבי

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל המריאה אחר הצהרים מאוסלו לצ'כיה, שם ממתין לה חלוץ בני סכנין אוסאמה חלאיילה, שיצטרף לסגל במקומו של מואנס דאבור לקראת המשחק נגד הנבחרת המקומית בליגת האומות ביום ראשון. אתמול (רביעי), בזמן שרוב נבחרות אירופה קיימו משחקי ידידות בהם שותפו השחקנים הפחות בכירים וניסו להוכיח את יכולתם – הזדמנות זו לא ניתנה לשחקני נבחרת ישראל, משום שהמשחק המתוכנן נגד נורבגיה בוטל.

חלק מהשחקנים של וילי רוטנשטיינר דווקא היו מרוצים מביטול המשחק ואחרים ממש לא אהבו את תגובתם, אך העדיפו לשמור על שתיקה לנוכח אמירות של שחקנים בכירים שתמכו בביטול המשחק כדי להתכונן בצורה טובה יותר למשחק החשוב נגד צ'כיה.

בסביבת הנבחרת סבורים כי ניתן היה לקיים את המשחק והידבקותו של מואנס דאבור היא רק סיפור כיסוי, אך העדיפו לשים את הדברים מאחור ולא להתעסק בביטול המשחק שהיה יכול להיערך כסדרו. המשחק עצמו נקבע על ידי אופ"א כבר לאחר ההפסד של ישראל בפלייאוף העלייה ליורו.

איתמר ניצן | ההתאחדות לכדורגל

ברמה המקצועית מסתמן הרכב שונה במיוחד לקראת המשחק בליגת האומות. בנבחרת רצו לתת לאיתמר ניצן מחצית נגד נורבגיה כדי להוכיח את יכולתו וכעת מתברר שהסיכויים של שוער בית"ר ירושלים לשחק פחתו משמעותית, כאשר אופיר מרציאנו יקבל את הצ'אנס בין הקורות. איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד, שהסתפקו באימון קל אתמול, ערכו היום אימון שחרור מלא וינסו לשוב לאימונים מלאים מחר. אם ישלימו מחר אימון מלא נוסף ולא יחושו כאבים בשריר הירך האחורי בו כל אחד מהם סבל ממתיחה קלה, טיבי ואלחמיד צפויים לפתוח מול צ'כיה ובכל מקרה, הנבחרת תמשיך במערך של שלושה בלמים.

מי שהראה יכולת טובה באימונים באוסלו הוא קשר מכבי תל אביב אייל גולסה, שהיה אמור לפתוח בהרכב נגד נורבגיה, אלא שכעת מסתמן כי שני השחקנים שיפתחו במרכז השדה הם הקפטן ביברס נאתכו וחברו של גולסה לקבוצה, דור פרץ. שון וייסמן יפתח בהתקפה יחד עם ערן זהבי במקומו של דאבור והנבחרת תמשיך במערך שלושת הבלמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי