עלי מוחמד לשחקנים: "מרגיש רצוי". טיירה קיבל אישור לחפש קבוצה

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

הקשר שוחח עם חבריו אחרי המחווה של אוהדי בית"ר, אבל במועדון יחלו בסנקציות כלפי לה פמיליה, כל עוד לא יגיעו להסכמות. ניסיון לחתוך את הפורטוגלי עד השבוע הבא. קוסטנטין: "טוב שיש תחרות עם קונטה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים הבטיחו לא לעסוק בנושא הגזענות עד אחרי המשחק אמש (ראשון) נגד נס ציונה, אבל נראה כי האירועים שקרו אחריו סללו את הדרך לקראת הידברות בין הצדדים. במועדון משוכנעים שעד המשחק הראשון בליגה יושג הסדר עם ארגון לה פמיליה, שכפי שהבטיח בהודעה אתמול, לא ינהג בגזענות כלפי אף שחקן.

עד אז, הרי שחוגג ימשיך בעיצומים עליהם החליט עוד לפני מסיבת העיתונאים המשותפת: לא יתאפשר לארגון לפתוח את חנות המוצרים מחוץ לאצטדיון וינקטו סנקציות נוספות נגדו, כמו פינוי חדר הציוד, כל עוד הוא מסרב להידברות בנושא.

עלי מוחמד התרגש מקריאות העידוד אליו בסיום המשחק וסיפר לחבריו בחדר ההלבשה: "אני מרגיש רצוי על ידי הקהל". גורם בבית"ר הוסיף: "המבחן האמיתי היה הרגע שבו הוא פגש את הקהל. לא היה לנו ספק לרגע אם שיקרה כאן משהו חריג או שהכל יעבור בשקט. האוהדים היו ברורים בעניין".


במועדון מרוצים שהבכורה שלא עלי מוחמד עברה בשקט (דני מרון)

מבחינה מקצועית, רוני לוי מרוצה ממה שראה בחלק ההתקפי, אבל רוצה לייצב את ההגנה שלו. "זה היה מדהים ומרגש, לא ישנתי טוב בלילה – עם קהל ואצטדיון כזה, לשים את הסמל זה מרגש. כל עוד ניצחנו, לא רלוונטי שלא הבקעתי", אמר שי קוסטנטין.

המגן המשיך: "כיוונתי מהרגע הראשון להגיע לבית"ר. יש לנו חדר הלבשה וצוות מקצועי מדהים. היום שיחקתי יחד עם קונטה, תמיד טוב שיש תחרות. אני משתדל לעשות הגנה והתקפה כאחד, לא חושב על המערך כרגע. אני משחק את המשחק שלי עם קצת יותר אחריות ואני מקווה שרואים את זה מבחוץ. ברוב משחקי האימון שיחקנו כך ועמדנו טוב. יש פה היררכיה של שחקנים ותיקים שדוחפים את הצעירים. יש כאן חומר אנושי מדהים".

המועדון נתן לקשר אפונסו טיירה אור ירוק לחפש קבוצה. כפי שפורסם בספורט1, לפני המחנה במועדון קיבלו החלטה לאפשר לקשר להמריא לפולין למרות שאינו בתוכניות המקצועיות משום שהוכיח שהוא מתאמן ברצינות.


בבית"ר ירושלים ינסו למכור את אפונסו טיירה עד שבוע הבא (דני מרון)

אתמול הקשר לא נכלל בסגל ובבית"ר יגבירו את המאמצים להיפרד ממנו עד השבוע הבא. אם לא ימצא קבוצה, לשחקן יוצע פיצוי חלקי מהחוזה כדי שיעזוב. רוני לוי עדיין מחפש בלם זר וזה הנושא החשוב ביותר עבורו. לאחר מכן, ינסה להשלים את הפאזל באמצעות באת מגן שמאלי ואולי גם קשר אחורי.

המגן דניל שיביאקוב, שעל מועמדותו פורסם באתר, יישאר בשלב זה באסטוניה לאחר שנבחן במחנה וחזר. במועדון מעדיפים להביא מגן שמאלי אחר. במועדון טוענים ששכר השחקנים העונה יגיע עד 30 מיליון שקלים. תקציב המועדון תפח לאור רכישת מיכאל אוחנה, לוי גרסיה ועלי מוחמד, זאת בנוסף לחוזים הגבוהים שמשלמים כרגע לז'אורז'יניו ולטיירה.

טל בן חיים עדיין פצוע ולא צפוי לשחק מול רעננה ברביעי (20:30). עידן ורד לא מורשה לחזור לאימונים כרגע וייתכן שייקח עוד זמן עד שישוב לדשא.


טל בן חיים. ייעדר נגד הפועל רעננה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי